Skip to main content

Kpn heeft mij gemaild dat het WW is gereset. Echter kom nu niet in webmail om mn WW aan te kúnnen passen. Daar VIA mijn oude email-only abonnement  mijn mailaccount is aangemaakt kan ik het WW niet aanpassen in mijn huidige KPN All-1 abonnement (hierin mailadressen met alleen @kpnmail.nl te beheren) Het betreft echter een @ planet.nl mailadres ooit als alias aangemaakt door KPN onder mijn oude abonnement. 

Hoe krijg ik een start WW (Welkom.. b.v.)

 

 

U heeft dus een normaal thuis abonnement. En heeft u ook nog een apart email-only abonnement? Waar u € 7,50 per maand voor betaald?

Als dat zo is: dat kunt u samen laten voegen hé, dan bespaart u € 7,50 per maand mee.

Hier inloggen om emailwachtwoorden te wijzigen:

http://email.kpn.com

U logt hier in met uw MijnKPN account. 


Mijn apart email-only kost o,o euro maar is toen der tijd gehandhaafd om de oude emailadressen te behouden (planet) . Kan het abonnement niet samenvoegen omdat het niet wordt gevonden.

Email.kpn.com niet te benaderen omdat ik geen geldig WW meer heb


Mijn email-only is door KPN overgezet naar mijn KPN ALL 1 abonnement. 

Kan nu het wachtwoord wijzigen. 

Hartelijk dank  KPN service desk

 


Hoi @Marr54, goed om te lezen dat het e-mailadres samengevoegd is met het Thuis abonnement en dat je het daardoor kunt beheren via MijnKPN! 

Mochten we via deze weg nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.