Skip to main content

Controleer via Blacklist KPN Mail of je IP-adres door de blacklist van KPN is geblokkeerd
Diverse malen geprobeerd, maar ik krijg niks te zien. Deze link werkt dus niet.
Bij mij gaat het eigenlijk over de mails die ik stuur via mijn mailadressen van KPN. Sturen gaat niet. Al 2 weken aan het klooien. Over gestapt van Ziggo naar KPN, maar het duurt niet lang meer, of ik ga terug naar Ziggo. Met mijn mail niks anders dan problemen. Ik heb op het moment 3 vellen papier met wachtwoorden en namen. Ook telefonisch niet opgelost. Mails sturen via webmail lukt wel. Dus wat nu?

Admin: afgepslitst van een oud topic

 

hi @olandiano ,

dat ie bij het eerste mailtje om het wachtwoord vraagt is volkomen normaal. In het schermpje waar je dat wachtwoord in moet typen, hoort volgens mij ook een vinkje te zitten die je aan moet zetten zodat ie het onthoudt. Als je dat doet zal ie daarna er niet meer om vragen.

Hallo Raymondt, 
Bedankt, ik zal eens uitloggen en opnieuw inloggen, kijken of dat ik dat vinkje ziet. En anders laat ik het zo. Hartelijk dank,

 

Helemaal geweldig, het werkt perfect, ik ben er erg blij mee. 
Top.😃Bedankt

 


Blij om te horen @olandiano ! Mocht je ooit nog eens ergens anders tegenaan lopen, dan weet je ons hier te vinden 😀


Blij om te horen @olandiano ! Mocht je ooit nog eens ergens anders tegenaan lopen, dan weet je ons hier te vinden 😀

Dan kom ik zeker terug. Alleen moet je me nog even vertellen hoe ik dat doe dat het opgelost is. 
Het is opgelost..😊


@olandiano onder elk antwoord in dit topic heb je naast de Like en Quote knoppen (en die heb je al gevonden) ook een ‘Beste antwoord’. Als je bij de post waarvan jij vindt dat die het nuttigst was die knop indrukt, dan wordt dat als beste antwoord gemarkeerd en wordt de topicstatus op ‘opgelost’ gezet.


Nog even een laatste reactie:

Ik gaf de suggestie om Defraggler te gebruiken omdat dat programma in staat is om de gezondheidstoestand van een SSD te tonen en niet om “allerlei dingen overhoop” (bijv. bij Thunderbird) te halen, zoals hierboven gesuggereerd werd. Mijn vermoeden was dat de SSD een aantal “zwakke plekken” zou kunnen hebben met alle gevolgen van dien.


Hoi @Willy22 ,

Dan ook even mijn laatste reactie (en mocht je daarover nog vragen willen stellen of een antwoord willen geven, stuur me gerust een privébericht. Laten we hiervoor het forum niet ‘misbruiken’ verder). Het was (mij) duidelijk dat het hier puur ging om een instelling die niet goed stond. Als er dan een advies volgt om backups te maken, software opnieuw te installeren, allerlei andere software te installeren, etc, dan vind ik het zeker geen misplaatste opmerking als ik zeg dat je daarmee dingen ‘overhoop haalt’. Nu achteraf blijkt dit ook, dat alles weer werkt met het toepassen van juiste instellingen. Dat de SSD zwakke plekken zou kunnen hebben is natuurlijk altijd het geval, maar niets in dit topic wees erop dat dat het geval is. Laten we dan daarop ook niet gaan sturen.