Skip to main content

Bij inloggen op webmail krijg ik sinds 3 dagen dat ik het meerdere keren moet proberen maar veelal krijg ik eerst een aantal maleen sessie is verlopen dat geld voor al mijn webmail accounts.

Wie kan mij helpen?

Alvast dank

Hallo @lobolaika 

 

Werkt het wel goed via een andere browser?

Dan helpt het meestal om in de browser die je normaal gebruikt alle cookies en de cache te wissen.


Hi @lobolaika! Is het met de tips van @GeSp gelukt weer in te loggen op je modem?


Hallo GeSp,

Dank voor je reactie, ik heb dinsdag contact gelegd met KPN maar die konden niets vinden, inmiddels cookies en cache geleegd maar zelfde resultaat, met edge geprobeerd maar ook daar hetzelfde, ben bang dat het probleem toch bij KPN zit maar ja die zeggen dat alles goed werkt.

 


@lobolaika 

Hoe goed is jouw internetverbinding ? Heb je geen moeite om andere webpaginas te laden ?

Doe eens de internet speedtest.

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm


Hoi Willy22,

Mijn internet verbinding is super werkt met alles snel en degelijk ook mijn andere email programma's werken geweldig het is duidelijk alleen bij KPN

Groet, 


@lobolaika zou je een screenshot willen maken? Let daarbij wel op dat je persoonlijke gegevens afschermd. Er is op dit moment geen storing met de webmail. 

Ik heb voor de zekerheid zelf nog geprobeerd in te loggen. Dat lukt op alle browsers. Heb jij hetzelfde probleem ook met andere apparaten? Op mobiel bijvoorbeeld? 

 


Beste Bram,

 

Dank voor je reactie, ik stuur een screenshot mee en op je vraag van andere apparaten ik heb 2 laptops en op beide heb ik het probleem sessie verlopen en ook wachtwoord opnieuw ingeven.

Als laatste moet ik soms 3x inloggen voordat hij hem pakt.

Op mobiel werk ik niet met email omdat ik allenstaand ben en 80 jaar dus bijna altijd thuis ben en op de laptops mijn mail bekijk.

Met vriendelijk groet,

Boudewijn

 


@lobolaika heb je AVG antivirus in gebruik? Zo ja, zou je dan eens AntiTrack uit willen zetten? Hier lees je hoe je dat doet. 


Gebruik eens deze link om naar e mail te gaan. 

Eventueel in verschillende browsers. En al je laptops. 

https://webmail.kpnmail.nl

Sessie is verlopen krijg ik meestal na 3 à 4 dagen op de laptop. 

Op de telefoon (ook via browser) bij wisseling van netwerk. 


Beste Bram,

Zover ik nu kan zien is het uitzetten van AVG AntiTrack het ei van Columbus nu werkt alle mail weer zoals het behoort te werken.

Geweldig bedankt voor deze oplossing.

Boudewijn


@lobolaika dat zie ik graag! Graag gedaan. 🙂


Beste Bram,

Het is zelfs nog beter, na contact met AVG Amerika is de oplossing in AntiTrack dat je het mail adres kan ingeven waar het programma dan niet meer naar kijkt zodat de rest van AntiTrack gewoon blijft werken.

Groet, Boudewijn