Skip to main content
Antwoord

Hetnet account overzetten naar nieuwe iPad lukt niet

• May 21, 2021
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik wil het Hetnet account van mijn oude Ipad overzetten naar mijn nieuwe Ipad.

Daar kom ik dan op een invulformat waar ik bij de ion- en uitgaande servers niet het bestandstype en poort kan invullen.

Hoe kom ik verder?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goede vraag van @Willy22! En helpt dit stappenplan je eventueel ook verder, @Klaas van der Wielen: stappenplan E-mail Handmatig Instellen ?

Halverwege de pagina vindt je verschillende iPads, als je de jouwe (of een soortgelijke) selecteert, kom je uit bij de stappen om de e-mail handmatig in te stellen. Laat je weten of het gelukt is of waar je precies tegenaan loopt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 21, 2021

@Klaas van der Wielen :

Wat staat er bij “inkomende server” op jouw oude iPad ? Staat daar bijv.  “POP.kpnmail.nl” of “IMAP.kpnmail.nl” ? Dat bepaalt wat je moet doen om de email over te zetten van het ene naar het andere apparaat.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • May 23, 2021

Goede vraag van @Willy22! En helpt dit stappenplan je eventueel ook verder, @Klaas van der Wielen: stappenplan E-mail Handmatig Instellen ?

Halverwege de pagina vindt je verschillende iPads, als je de jouwe (of een soortgelijke) selecteert, kom je uit bij de stappen om de e-mail handmatig in te stellen. Laat je weten of het gelukt is of waar je precies tegenaan loopt?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 23, 2021

@Klaas van der Wielen :

Hoe bedoel je “bestandstypen” ?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!