Skip to main content
Beantwoord

Hetnet e-mailadres verwijderen

• April 4, 2019
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb een hetnet emailaccount met 2 emailadressen (postbussen). Ik wil 1 emailadres verwijderen dat niet meer in gebruik is. Hoe kan ik dat doen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @JaapDekker, bedankt voor je bericht!

Een e-mailadres kan je op meerdere manieren (laten) verwijderen. De eerste manier is dat je inlogt op MijnKPN en gaat naar je e-mailadressen. Hierbij staat de optie 'verwijderen'. Dit kan alleen als het gaat om een zelf toegevoegd mailadres of alias. Het primaire e-mailacoount kan je niet verwijderen, wij ook niet trouwens.

Mocht het via MijnKPN niet lukken, geef dan even aan om welk e-mailadres het gaat. Dan ga ik voor je kijken 😉 Het mailadres kan je, samen met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer, toevoegen aan jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 5, 2019
Goedemorgen @JaapDekker, bedankt voor je bericht!

Een e-mailadres kan je op meerdere manieren (laten) verwijderen. De eerste manier is dat je inlogt op MijnKPN en gaat naar je e-mailadressen. Hierbij staat de optie 'verwijderen'. Dit kan alleen als het gaat om een zelf toegevoegd mailadres of alias. Het primaire e-mailacoount kan je niet verwijderen, wij ook niet trouwens.

Mocht het via MijnKPN niet lukken, geef dan even aan om welk e-mailadres het gaat. Dan ga ik voor je kijken 😉 Het mailadres kan je, samen met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer, toevoegen aan jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 7, 2019
Dag Susan,
Bedankt, het is gelukt.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 9, 2019
Fijn om te lezen! Graag gedaan en wie weet tot ziens 🙂