Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik kom neit in mijn wachtwoord van Hetnet, wachtwoord wijzigen helpt ook niet.

Ik heb wel een KPN ID aangemaakt maar daar staat niet een optie om het wachtwoord van het net aan te passen.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

 

@ConnyVliet :

Dan moet je eerst jouw emailadres aan jou KPN ID koppelen. Kies daarvoor bij het KPN ID: Producten > Product koppelen > ………………

Daarna moet je jouw emailadres/account in Mijn KPN zien staan.


Hallo @ConnyVliet Is dit inmiddels opgelost? Heb je iets gehad aan de tip van Willy22? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt. 


Beste allen,

 

Dit staat wel ingesteld maar toch komen wij er niet in en als wij het wachtwoord wijzigen dan blijven wij problemen krijgen dat wij niet in de webmail kunnen of in outlook?

Zijn er nog andere opties?


Hallo @ConnyVliet ,

Er zijn meerdere opties om het wachtwoord te achterhalen of te wijzigen, maar dat is een beetje afhankelijk van welk pakket je op dit moment nog bij KPN afneemt voor Internet (thuis). Op het moment dat je nog Internet (en/of Televisie / Telefonie) afneemt bij KPN kan je namelijk via kpn.com/helpwachtwoord het wachtwoord wijzigen. Hiervoor log je in met je klantnummer, dit kan alleen als je verbonden bent met je thuisnetwerk. 

Op het moment dat je géén Internet meer bij KPN afneemt en je alleen nog de mailadressen bij KPN hebt lopen, kan je inloggen via e-mail.kpn.com , met je KPN ID (gegevens MijnKPN inlog). 



Werken beide opties hierboven niet, kan @Bart_  nog als laatste redmiddel een brief sturen naar het adres wat bij KPN bekend is (waar het abonnement afgenomen wordt) met instructies om het wachtwoord alsnog te wijzigen. Alleen omdat dit per brief gaat, duurt het wel wat langer.

 

bron :