Skip to main content

Heb Hetnet mail ingesteld op de nieuwe iphone, exact de gegevens m.b.t. instellingen overgenomen van de oude (inkomende mail imap.kpnmail.nl, serverpoort 993, SSL aan, Uitgaand smtp.kpnmail.nl serverpoort 587.

Postvak in werkt prima, mails versturen lukt ook.

Alleen…

  1. De berichten die ik heb verstuurd ná deze verandering belanden in de map “Verstuurd”. Er daar staat zo'n blauw tekentje bij die map als een gevouwen vliegtuigje. De geadresseerden staan daar vetgedrukt zoals het hoort. 
  2. De verzonden berichten tot vóór deze verandering van telefooon niet in “Sent” maar in de map “Sent Messages”.  Bovendien staat daar niet de naam van de geadresseerden vet gedrukt, maar mijn eigen voor- en achternaam wat onpraktisch is met nalezen.
  3. Er staan nóg oudere verzonden emails in de map “Sent items”, ook daar staat niet de naam van de geadresseerden vet gedrukt maar alleen mijn eigen voornaam.

Vraag:

  1. Hoe kan ik bij punt 2 en 3 veranderen dat ik daar gewoon de geadresseerden te zien krijg?​​​​​​
  1.  Kan ik die mappen allemaal in de map “Verstuurd” krijgen? Zodat alle verzonden berichten bij elkaar staan?

Dank vast voor de hulp. Ik heb al geprobeerd de boel opnieuw te installeren, of andere mappen aan te vinken, in de geavanceerde instellingen, dat maakt alleen niks uit...(er staat nu: op de iPhone verstuurd, op de server Sent)

Hoi @Moniue22 . Welkom op het forum.

Helaas weet ik vrij weinig af van apple producten. Misschien heeft @huistijger  een suggestie?


Hoi @Moniue22 
Ik moest een paar keer je bericht lezen voor ik begreep wat je nu precies bedoeld.
Als ik het goed begrijp was het op je oude telefoon goed  en op je nieuwe niet?
En was je oude telefoon in het Nederlands en nu de nieuwe in het Engels?

Ik denk dat het aan de taal en regio ligt, er zijn anders geen instelingen voor bij mijn weten.
Ook spreek je over de map Sent en de map Sent message of bedoel je daar dezelfde map mee?

Helaas vertel je niet de types van je iPhone's
Als eerste zou ik de taal even terug zetten naar Nederlands en dan zien of het wel goed gaat.
Instellingen - Algemeen - Taal en regio en voeg de taal Nederlands toe en zet de iPhone taal ook op Nederlands