Skip to main content

Goede avond ik heb mijn kpn-email eindigend op hetnet.nl verwijderd waar ik mijn mail op ontvangt, ik kan dit niet meer herstellen op mijn kpn-id, en kan ook niet inloggen op de webmail geeft aan dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet bekend is, hoop dat dit hersteld kan worden 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@bloemkool 

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” de naam van het account dat hersteld moet worden. Plaats hier een nieuwe reactie als dat gedaan is en wacht op de reactie van een moderator. Een moderator kan dat account weer vrijgeven zodat jij dat account weer kan aanmaken.


Hallo @bloemkool, ik wil je vragen even de instructie van @Willy22 op te volgen:

 

@bloemkool

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” de naam van het account dat hersteld moet worden. Plaats hier een nieuwe reactie als dat gedaan is en wacht op de reactie van een moderator. Een moderator kan dat account weer vrijgeven zodat jij dat account weer kan aanmaken.

 


Hallo Jeroen,

Ik heb het formulier ingevuld.

 

 


Ik zie dat het HetNet adres inmiddels weer actief is. E-mails die verloren zijn geraakt na het verwijderen, die zijn helaas wel weg.