Skip to main content

(13:04) Mijn Gmail haalt met POP de mail van xxxxx@hetnet.nl mailbox. Maar de mails die sinds ca. 12:30 uur binnenkomen op m'n hetnetmail (vnml forum), komen ineens niet meer binnen bij Gmail.

Update (13:16)

De mails van 12:32 en 12:59 komen echt nét wel op de Gmail binnen. Ergens (?) even een glitch waarschijnlijk.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

POPPERDEPOP… :relaxed:  Hier geen problemen met de e-mail via POP. 


Hier nog steeds supertraag. Bovenstaande nog niet binnen op Gmail (via POP v.a. Hetnet-mail). Ontdekte het doordat het tabblad van hetnetmail '’knipperde'’.


Hier geen problemen met e-mail via POP vanaf mijn HetNet mailbox(en).
Verschil is wel dat ik rechtstreeks verbinding maak, dus zonder tussenkomst van Gmail.


Het lijkt (weer) te werken via de POP functie van Gmail:fingers_crossed_tone3: . (15:46)

16:23

Maar het gaat wel moeizaam…..


Het lijkt (weer) te werken via de POP functie van Gmail:fingers_crossed_tone3: . (15:46)

16:23

Maar het gaat wel moeizaam…..

Dat klinkt al beter! Ruud en Noordzee hebben er geen last van gehad zo te zien, ik heb ook niet meer meldingen gezien. Hoe gaat het in de tussentijd? 


Vanochtend was er een heel rijtje binnen op Gmail. Nog niet met inbox hetnet vergeleken maar het lijkt nu weer goed te gaan,  Alexandra :relaxed:


Vanochtend was er een heel rijtje binnen op Gmail. Nog niet met inbox hetnet vergeleken maar het lijkt nu weer goed te gaan,  Alexandra :relaxed:

Yay super :smile: