Skip to main content

goedenavond, 

Sinds een paar weken werkt mijn hetnet mail niet meer. Op mijn telefoon krijg ik de foutmelding: de e-mailserver imap.kpnmail.nl reageert niet en op mijn computer krijg ik te lezen dat mijn wachtwoord niet juist is. Maar ik weet zeker dat het juist is. Ik kan het ook niet wijzigen omdat ik niet in mijn mailaccount kan. Wie weet wat te doen?

Op mijn telefoon heb ik het hele account al een keer verwijderd en daarna weer er op gezet, maar helaas zonder het gewenste resultaat. 

 

Groetjes, 

Stefani

Goedemorgen @Stef4, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je nu geen e-mail meer kan gebruiken op je telefoon.. Heb je onlangs iets gewijzigd in de instellingen? Je kan de instellingen controleren door het stappenplan op onze website te volgen. 

Verder, bij problemen met het wachtwoord, kan je inloggen op MijnKPN. Heb je hier je abonnement aan gekoppeld (internet/televisie/e-mail only), dan kan je via producten > thuis > informatie en instellingen bij je e-mailadressen komen en het een en ander wijzigen. Deze optie staat ook uitgelegd op deze website.

Wil je laten weten of je hiermee geholpen bent?


@Stef4, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?


Reageer