Skip to main content

Ik wil mijn oude hetnet.nl weer nieuw leven inblazen. Wat zijn de mogelijkheden hiervoor?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@C van Tilborgh

Als je een KPN internetabonnement hebt kun je dat emailadres gewoon weer aanmaken in MijnKPN. Je kunt hiervoor een nieuwe mailbox aanmaken of dit emailadres gewoon aan jouw bestaande mailbox hangen.


Hoi @C van Tilborgh. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels gelukt met de tips van @Willy22? 


Hallo @Vikash en @Willy22 ik dacht dat oude mail-accounts van niet meer bestaande domeinen alléén nog als alias (bij KPN heet dat: adres) onder een bestaand KPN-account gehangen kon worden.

Graag uitleg over de (on)mogelijkheden.

 


@C van Tilborgh 

@Vikash 

@JanD heeft inderdaad gelijk. Als je een nieuwe mailbox wil aanmaken dan kan dat alleen nog maar met het domeinnaam @kpnmail.nl

Maar je kunt wel een oud emailadres (als alias) aan een (nieuwe) mailbox hangen. Ik heb ik onlangs nog een oud emailadres ( ….@12move ) tot leven gewekt (als alias). Ondanks het feit dat dat emailadres niet meer actief wordt gepromoot (zie: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm ).