Skip to main content
Antwoord

Hetnet mailadres niet zichtbaar in MijnKPN

• November 18, 2020
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Beste Lezer,

op mijn @hetnet mailadres komt geen mail meer binnen. Dit adres zie ik ook niet in MIJNKPN. Hoe kan ik dit aanpassen? Bij toevoegen krijg ik melding, adres al bezet..

Beste antwoord door WMG-N

@JBrouwer :

Je heb misschien dat emailadres eerder verwijderd ? Bijv. omdat je dat emailadres wilde verplaatsen naar een ander KPN account ? Als je dat emailadres wil verplaatsem naar een ander KPN account dan heb je de hulp van de mensen van de KPN nodig.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 19, 2020

@JBrouwer :

Je heb misschien dat emailadres eerder verwijderd ? Bijv. omdat je dat emailadres wilde verplaatsen naar een ander KPN account ? Als je dat emailadres wil verplaatsem naar een ander KPN account dan heb je de hulp van de mensen van de KPN nodig.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @JBrouwer. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op de vragen van @Willy22 dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!