Skip to main content

Beste mensen,

 

Wie weet hoe ik diverse oude hetnet email adressen kan koppelen aan mijn kpn account? 

Want er moeten ww gewijzigd worden.. 

De manier via product koppelen werkt niet meer (2 jaar geleden) want de knop email only is weg.

Ook is het xxx@hetnet.nl niet alias bij een ...@kpnmail.nl adres te vinden.. 

 

Alvast bedankt 

 

Hetoudenet

 

PS

Het lijkt wel of kpn van hetnet af wil want ik krijg zeer veel spam en dit het beheer is zeer gebruikers onvriendelijk. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi hetoudenet, welkom op het forum. 

Dit is makkelijk op te lossen, en dan neem ik aan dat je nog internet thuis van ons afneemt. Klopt dit? 

Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook de e-mailadressen vermelden waar het om gaat onder 'Persoonlijke opmerkingen.

PS

Het lijkt wel of kpn van hetnet af wil want ik krijg zeer veel spam en dit het beheer is zeer gebruikers onvriendelijk. 
 

Dit is zeker niet het geval, dit komt vaker voor bij oude adressen of adressen die zijn gebruikt bij het aanmelden op veel websites waardoor het adres bekend is geworden op veel plekken. Zelf heb ik het opgelost door een apart adres te gebruiken als ik me ergens aan moet melden. In mijn geval inlog@********.com 

 

Ik hoor graag van je. 


Hetoudenet, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hallo Alex de Moderator,

 

Ik heb de oude hetnet adressen toegevoegd op mijn profiel bij persoonlijke opmerkingen.  Dus kan je deze adressen weer toevoegen aan mijn kpn account zodat ik die weer kan beheren.

Ook andere zaken heb ik nog aan mijn profiel toegevoegd waarvan ik dacht dat KPN dat al wist .  Klantnummers etc.. Dus dat is dan weer raar want als je een kpn id hebt dan is eea toch al gekoppeld?

 

Graag hoor ik wat de volgende stappen zijn.

 

Alvast bedankt

 

 

 

 

 

 

  


Hi, 

Die gegevens die je zelf in te vullen, ook al kan ik ze achterhalen. Dit heeft met wetgeving te maken, we mogen niet zomaar erin duiken zonder dat jij specifiek die gegevens hebt ingevuld. 

Ik he de e-mailadressen gevonden, die staan onder een e-mail abonnement. Dit abonnement dien je apart toe te voegen aan Mijn KPN. 

Log in bij Mijn KPN. Ga naar producten en klik daar op Product toevoegen, klik daarna rechts op Thuis. Klik nu op het woordje "hier” dat blauw is. Zie hieronder. 

Daar kun je je gegevens invullen. Ik heb het klantnummer naar je toegestuurd in een privébericht, hier op het forum. 

 


Alex_P ik heb hetzelfde probleem kan je voor mij hetzelfde doen.

met vriendelijke groet 

Hans

 


Hi @BrouwerHarrand, welkom hier. 

Ook voor jou geldt hetzelfde, volg de stappen hierboven. Ik heb je het klantnummer gestuurd via een privébericht.