Skip to main content
Ik heb nu in de map Alg.verzonden berichtregel staan 'Van' en daar wil ik hebben 'Aan' want dat ikzelf daar nu sta als "afzender" is niet wat ik wil. Er moet komen te staan aan wie ik de mail gestuurd heb.
Waar heeft u het over, welk programma?
Dit betreft het "programma" Webmail van de KPN
Hi @GBri40, welkom hier. Ik heb zelf ook even gekeken in de webmail. Bij het mapje 'Verzonden' (die je sowieso hebt) staat inderdaad het tabje 'Aan'. Bij zelf aangemaakt mappen kan je helaas niet die tabjes wijzigen (afgezien van de volgorde). Daar staat het standaard ingesteld op 'Van'.



Er wordt trouwens gewerkt aan een volledig nieuwe webmailomgeving, en volgens mij heb je dit probleem dan niet meer.
Er wordt trouwens gewerkt aan een volledig nieuwe webmailomgeving, en volgens mij heb je dit probleem dan niet meer.

Ja, er bestaat al heel erg lang een beta webmail, maar is er nog nieuws over wanneer er definitief een nieuwe versie uitkomt?


Er wordt trouwens gewerkt aan een volledig nieuwe webmailomgeving, en volgens mij heb je dit probleem dan niet meer.Ja, er bestaat al heel erg lang een beta webmail, maar is er nog nieuws over wanneer er definitief een nieuwe versie uitkomt?


Die beta-webmail staat helemaal los van de nieuwe webmailomgeving waar ik het over heb. 😉 Qua tijdlijnen kan ik nog niets zeggen. 🤐
Deze "oplossing"is een schijn-oplossing want het schijnt zo te zijn dat er wellicht in de toekomst een fout hersteld gaat worden. Dat deze fout vanaf het alleerste begin er blijkbaar in gezeten heeft, zegt meer over degene die het gemaakt heeft en geeft tevens de amateur-wijze aan waarop dit soort storende fouten opgelost gaan worden!!

Het "liken" laat ik maar achterwege, want ik zou niet weten wat dit 'liken' gaat inhouden als je een dergelijke antwoord krijgt, waar ik op zich wel blij mee ben, want ik weet nu dus hoe het zit bij de huidige automatiseringsgraad bij de Kpn.

Dus: dank voor verheldering.

En het probleem kan gesloten worden, maar ik zie niet hoe ik dat zou moeten doen.
Deze "oplossing"is een schijn-oplossing want het schijnt zo te zijn dat er wellicht in de toekomst een fout hersteld gaat worden. Dat deze fout vanaf het alleerste begin er blijkbaar in gezeten heeft, zegt meer over degene die het gemaakt heeft en geeft tevens de amateur-wijze aan waarop dit soort storende fouten opgelost gaan worden!!

Hoi @GBri40. Ik heb het woord oplossing niet genoemd (aangezien die er nog niet is), maar het is wel een antwoord. Ik heb ook niet gezegd dat het een fout is overigens. De verzonden mail kan je vinden bij 'Verzonden', waar dus wel 'Aan' bij staat. Waarom je dan een extra nieuwe map erbij aanmaakt voor de verzonden mail weet ik niet, maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Het werkt dus wel zoals het is ontworpen, hoewel ik ook vind dat de mogelijkheden op dit moment beperkt zijn.



Verder geef ik alleen aan dat er dus een compleet nieuwe webmail aan zit te komen. Dat jij dat dan "amateur-wijze" noemt vind ik jammer.



Het "liken" laat ik maar achterwege, want ik zou niet weten wat dit 'liken' gaat inhouden als je een dergelijke antwoord krijgt, waar ik op zich wel blij mee ben, want ik weet nu dus hoe het zit bij de huidige automatiseringsgraad bij de Kpn.


Je hoeft helemaal niets te liken. Puur als je blij bent met het antwoord. Niet zo heel belangrijk verder.



Dus: dank voor verheldering.


Graag gedaan.



En het probleem kan gesloten worden, maar ik zie niet hoe ik dat zou moeten doen.


Je kan op "Beste antwoord" klikken. Maar dat regel ik voor je. :)



Mocht je nog eens vragen hebben, dan ben je welkom hier!
Als je een email programma op je pc gebruikt, dan kan het in dat programma meestal wel.
In Thunderbird in ieder geval




Aan: Nick83

Van: GBri40

Ik gebruik als e-mail; de Webmail versie van de Kpn. (dit is mijn vakantie-Laptop-PC)

Thuis gebruik in Outlook (ook op een Laptop)met vele 'eigen'mappen om "orde" in de mail te houden.

Dat een simpele Van/Aan In de berichtregel met de Webmail ban Kpn vind ik dermate slecht dat ik daarom van een amateur-wijze van programmeren spreek.

Wat mij betreft einde van de gehele conversatie over dit item.

Met vriendelijke dank voor het meedenkenken en de suggesties
Als u op vakantie best, dan zou ik me maar niet al te veel druk maken over de mail en meer van de omgeving genieten. Fijne vakantie!