Skip to main content

Graag contact. Ik probeer mijn planet.nl adres te beheren, maar kan de beheeromgeving niet vinden. Het mailadres is actief in gebruik. Via mijnKPN - Producten - Email lukt het ook niet. Kunt u mij helpen?

 

 

Kijk eens of het lukt via https://email.kpn.com


Vraag van soortgelijke orde. Ik heb 2 planet mailboxen met ieder een eigen account. Ik probeer de tweede toe te voegen aan mijn kpn om deze te kunnen voorzien van een alias. Voor de eerste lukt dat, die is keurig gekoppeld onder contract: 9058950974.

Samengevat: het planet e-mail account op de nota kan ik prima managen, de tweede planet die ik heb dus niet, terwijl wij die nog wel gebruiken.

Ik wil hier niet alle gegevens posten.  Kan dat via een PM?


@PC0KR 

@LiesbethB1947 

Heb je misschien dat ene account (of emailadres) eerst gewist en daarna geprobeerd om weer aan te maken ? Dan moet je eerst aan een moderator vragen om de “reservering” te verwijderen. Daarna kun je dat adres/account weer aanmaken.

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” van welk adres de “reservering” moet worden afgehaald. Als je dat gedaan hebt plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Die kan jou helpen.

Of probeer het via de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ).


Ok, ik heb KPN Klantenservice gesproken. Ieder E-mail adres van Planet heeft een eigen contractnummer. De kunst is om middels dat contractnummer het product te koppelen in MijnKPN.
Het is vandaag deels gelukt. Ik heb een contractnummmer gekoppeld, maar dat is net van het verkeerde Email account. Morgen weer bellen. Voor deze vraag is de servicedesk geopend tot 18:00 uur.

In ieder geval in de goede richting geholpen, maar nog geen eindoplossing.


@PC0KR 

Weer wat geleerd !!!!


Ok, ik heb KPN Klantenservice gesproken. Ieder E-mail adres van Planet heeft een eigen contractnummer. De kunst is om middels dat contractnummer het product te koppelen in MijnKPN.
Het is vandaag deels gelukt. Ik heb een contractnummmer gekoppeld, maar dat is net van het verkeerde Email account. Morgen weer bellen. Voor deze vraag is de servicedesk geopend tot 18:00 uur.

In ieder geval in de goede richting geholpen, maar nog geen eindoplossing.

Vroeger ja, maar het lijkt of het na zoveel jaar toch gelukt is om het beter te doen, gebruik gewoon de link van @AriënC hier kan je de KPN Wachtwoord gebruiken (dezelfde als dit forum) je email adressen (inclusief Planet) komen dan netjes in beeld.