Skip to main content

Ik zie op geen enkele manier de mailboxen die ik had bij XS4ALL en kan die daarom niet beheren bij KPN. 

 

Wel zie ik de oude adressen van onsbrabantnet die ik al vele jaren niet meer gebruik. Van XS4all zie ik alleen het hoofdaccount.

 

Waar moet ik zijn met dit probleem?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

 

Hoi @Eric55 . Als je inlogt op http://email.kpn.com kun je daar jou XS4ALL mail adressen beheren. Je ziet daar in eerste instantie op de bovenste level jou kpnmail adressen, maar via deze kun je doorklikken en kom je dan een level dieper op jou XS4ALL adressen uit. 


Helaas is dat niet het geval, zoals aangegeven zie ik hele oude onsbrabantnet emailadressen, maar niet de xs4all.nl mailboxen, waar weer emailadressen onder hangen. 

 

Ik had overigens geen xs4all was niet mijn provider, ik had een pack abonnement (alleen mail). Het gekke is dat die nog gewoon werken. Maar ik wil er aan wijzigen en bijwerken en dat is nu onmogelijk.

 


Aah, oke. In hoeverre die pack abonnementen al overgezet zijn (en hoe) durf ik niet te zeggen. Denk dat je het beste effe met XS4ALL kunt bellen (020 398 76 66), ze moeten je hier zo bij kunnen helpen.


Hallo @Eric55, je had bij XS4ALL dus een los e-mail abonnement? Begrijp ik dat zo goed? Heb je dit abonnement inmiddels al wel gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dat nog niet gedaan is, dan zal je ze inderdaad niet zien bij inloggen op de e-mail beheerpagina
 


Ik naar mijn beste weten niets gezien over een mogelijkheid dit te koppelen. Kun je aangeven hoe dat dit in zijn werk gaat?

 


@Eric55 

Log hiervoor in op MijnKPN en ga naar Producten in het menu. Klik daar op Producten toevoegen en kies welk product je wilt koppelen aan MijnKPN. Voor een e-mail only abonnement geef je vervolgens aan "Thuis" en dan krijg je het volgende scherm te zien:

 

Nadat je Nee hebt gekozen, komt er bij Stap 3 een scherm waar je vervolgens alle abonnementsgegevens invult en daarna kun je koppelen. 


 

Ik zie nu inderdaad die xs4all mailadressen. Een aantal daarvan werken nog met de smtp en imapservers van xs4all, maar dat is niet meer zichtbaar. Ga later testen of de kpn mailserver icm xs4all goed werkt.

Dank voor de moeite zover, maar het is opmerkelijk dat ik op dit forum zoiets moet navragen, daarvoor zou toch een pagina voor xs4all pack klanten moeten zijn, scheelt veel callcenter belasting lijkt me.