Skip to main content

Ik heb in het verleden ingesteld dat de mails van  mijn @hetnet.nl  werden doorgestuurd naar een ander emailadres zodat ik in outlook-express en windows-live al mijn post op 1 plek bij elkaar zag.
Nu gebruik ik outlook van microsoft en zie ik al mijn accounts op 1 pagina.
Het doorsturen is dus niet meer nodig. 
Via de instellingen/mail/doorsturen pagina heb ik het vinkje van doorsturen uitgezet en dan worden ook de 2 andere velden op die pagina leeggemaakt.  
Als ik uitlog en weer inlog zie ik echter de oude gegevens van doorsturen nog steeds staan en ik ontvang ook nog steeds de kopieen op het andere adres.
Op de pagina om de gegevens te wijzigen zie ik geen “bewaar” knop.
Wat moet ik doen om het doorsturen echt uit te zetten?
 

 

Dag @HT001 

Gebruik je nog de oude webmail? Dan staat de Opslaan knop helemaal rechtsonder, misschien net buiten beeld?

 


Ja,  de taakbalk zat er voor:kissing_closed_eyes: .
Dankjewel

Ik heb gemist dat er een nieuwe webmail  is.
Ik zit nu op pagina https://mps.kpnmail.nl/cp/ps/main/richui/main#settings:mail-auto-forward


Mooi dat je het hebt gevonden @HT001 !! Makkelijk over het hoofd te zien daar.

Ja, KPN is druk bezig met het invoeren van een nieuwe webmail. In de komende maanden wordt iedereen overgezet. Lees er hier meer over: Wijzigingen in de nieuwe webmail


@HT001 Welkom op het forum! Ik zie dat @RBxx je vraag al beantwoord heeft. Dat is mooi om te horen! Ook zie ik dat je al bent gewezen op de nieuwe webmail, in de komende maanden zal inderdaad iedereen worden omgezet. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag. 


Reageer