Skip to main content
KPN heeft in mei 2019 bij een nieuwe digitenne klant een email account geregistreerd die reeds jaren een alias van mijn account is. De nieuwe klant heeft dezelfde achternaam als ik.

Daardoor ontvang ik facturen en commercials --die gericht zijn aan de nieuwe klant-- op mijn account.

Er is dus een fout gemaakt door KPN die ongestraft in de client database blijft voortbestaan.



Ik heb 3 keer gepoogd via de servicedesk deze fout hersteld te krijgen.

Ongelofelijk wat voor onzin ik te horen krijg en dan wordt ook nog beweerd dat alles opgelost is.



Inmiddels weet ik door stommiteiten van KPN het 06 nummer, de geboortedatum, adres, bankrekening e.t.c. van die klant. Maar ik ga iemand van 78 niet lastig vallen met deze makkes, het is de taak van KPN om hun fout te herstellen.



Dit is typisch een geval van incompetentie en ik ben het zat om tegen een servicedesk weer het hele verhaal te vertellen in de wetenschap dat ze er niets mee kunnen (zeggen ze zelf).



Hoe lossen we dit op? Kanniewaarzijn? Kassa? Radar? of is er nog iemand bij KPN die meer kan dan een script lezen?
Oei oei, dit lijkt me een spoedje.

Hier wordt je als klant niet vrolijk van en de AVG lijkt me hier ook met handen en voeten getreden te worden.
Goedemorgen @catch22. Dit is zeker niet de bedoeling! Ik begrijp dat je niet steeds hetzelfde verhaal wil vertellen. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je KPN Forum profiel (dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Daarnaast zou ik je willen vragen om een privébericht naar mij te versturen met daarin de gegevens van de andere klant. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik uitzoeken. Ik hoor graag van je.
Bedankt voor het achterlaten van alle gegevens. Waarschijnlijk is, bij het bestellen van het Digitenne abonnement, per ongeluk jouw e-mail adres ingevuld. Ik zie dat KPN het e-mail adres inmiddels al gewijzigd heeft. Dit is gebeurd op 16-08-2019. Dat betekend dat je geen e-mail ontvangt van deze klant. Als je toch nog een e-mail ontvangt, dan hoor ik het graag van je.



Ik wil je bedanken dat je de moeite hebt genomen om dit aan ons door te geven. 🙂
Tja, gisteren 19-8-2019 ontving ik weer de maandelijkse factuur....
sorry, 20-8-2019
Waarschijnlijk stond deze factuur al klaar voordat het e-mail adres gewijzigd is. Ik heb nu in meerdere achterliggende systemen gekeken en zie dat jouw e-mail adres al verwijderd is. Als het goed is was dit de laatste e-mail dat eigenlijk voor een andere klant bedoeld was. Mocht je toch nog een e-mail ontvangen, dan hoor ik dat graag van je.
OK, mijn dank voor de inspanningen. maar ik geloof het pas op 20 september 😉
Dat begrijp ik. 😉
Ik heb geen reactie van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je geen e-mail hebt ontvangen dat eigenlijk voor een andere klant bedoeld was. Als dit wel het geval is, dan hoor ik het graag van je!
Hi Vikash,

Inderdaad, alles is kennelijk in orde. Nogmaals dank voor de hulp.
Graag gedaan @catch22!☺️

Reageer