Skip to main content
Antwoord

Hoe geeft ik de aliassen een eigen e-mailaccount?

• April 25, 2022
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Hallo,

Ik heb aan het hoofdaccount een aantal e-mail aliassen aangemaakt voor gebruik binnen het gezin. Wil graag toch een ieder zijn eigen account geven en de aliassen scheiden van het hoofdaccount. Kom er vandaag achter dat een binnenkomende mail bij alle aliassen binnenkomt. Stom van me, niet goed opgelet..

Ik kan de aliassen verwijderen en opnieuw toevoegen onder een eigen account maar lees op het forum dat er een “reservering” van 3 mnd op een e-mail adres staat en het adres voor 3 mnd niet kan gebruiken.. Vandaag telefonisch contact gehad met een medewerker van KPN maar deze gaf aan dat hij niet gemachtigd was de reservering op te heffen. Is er een moderator van KPN die me verder kan helpen?

Alvast bedankt

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Pasca Alle reserveringen zijn inmiddels verwijderd. Als het goed is kan je jouw e-mailadressen opnieuw aanmaken. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 26, 2022

@Pasca 

Vermeld bij jouw profiel dat je hebt aangemaakt hier op het KPN forum (bij “Opmerkingen") de emailadressen waarvan de “reservering” moet worden verwijderd. Als je dat gedaan hebt plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. De moderator kan jou dan verder helpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 26, 2022

Hallo,

Bedankt, ik heb bij opmerkingen aangegeven van welke adressen de reservering af kan.

• April 26, 2022

Hallo @Pasca , je kunt ook gewoon nog een leer bellen via 0800 0402, misschien krijg je dan een medewerk(st)er die je er wèl mee kan/wil helpen, want de klantenservice kan en mag dat ook na de nodige ID-verificaties.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 26, 2022

Hallo JanD,

bedankt, zal nog een keer bellen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Pasca. Welkom op het KPN Forum! Ik kan jouw zeker verder helpen hierin, of heb je het inmiddels al geregeld met onze klantenservice?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 27, 2022

Hallo Vikash,

Nee ik heb nog niet gebeld, als je me kan helpen graag.

Ik heb bij opmerkingen in mijn profiel alle e-mailadressen gezet met een aantekening.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Pasca Ik stuur je zo een privébericht waarin ik je verder help. Wil je daarop reageren?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Pasca Alle reserveringen zijn inmiddels verwijderd. Als het goed is kan je jouw e-mailadressen opnieuw aanmaken. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!