Skip to main content

Mijn moeder verhuist naar een zorgappartement en heeft dan geen eigen abonnement voor Internet, TV of telefonie meer nodig. We wil zij haar mailadres behouden. Dat zou ook kunnen, maar de medewerker van de servicedesk stelt dat er wel een mogelijkheid is tot een mail-only mailadres, maar dat dat niet het @kpnplanet adres zou zijn. Als consument schiet je daar natuurlijk niet mee op.

Ik vermoed dat de medewerkster (1 week in dienst, maar elke vraag aan een collega voorgelegd) het fout heeft. Hoe zit het nu?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Norbert58 

Daar kan wel degelijk een “email only” abonnement van gemaakt worden. Maar dan moet je opnieuw bellen. Hopelijk krijg je dan een medewerker die wel ervaring heeft.


Hi @Norbert58,

Ik zie dat @WMG-N je al uit heeft gelegd dat het zeker wel mogelijk is!

Nog een andere optie: heb jij zelf wellicht ook een KPN abonnement? Als dat het geval is, kunnen haar mailadressen eventueel onder jouw klantnummer gehangen worden ( zo'n verhuizing van een mailbox kan aangevraagd worden via de telefonische klantenservice)


Inmiddels een adequate medewerkster gesproken die mij goed uitleg heeft kunnen geven. Inderdaad is behoud van mailadres mogelijk à € 7,50/mnd. Eerste 6 maanden gratis.


Reageer