Ik zal mijn situatie zo goed mogelijk proberen te beschrijven.
- Ik heb een account bij KPN Glasvezel. Daar heb ik een mailaccount met mailadres xxx.xxx@concepts.nl. (Concepts ICT was een aanbieder die al járen geleden is overgenomen. Eerst door Telfort (als ik het mij goed herinner) en daarna door KPN.)
- Op mijn laptop gebruik ik Outlook 365 om met het mailaccount te werken. Geen enkel probleem: ik kan mailtjes versturen en ontvangen én ik kan mijn agenda beheren.
- Op mijn iPhone X gebruik ik de Outlook-app. Ik heb op die iPhone een account aangemaakt, en de mailtjes die ik op mijn laptop zie worden ook netjes getoond in de Outlook-app. (Die mailtjes zijn trouwens ook te zien in de standaard Mail-app van de iPhone, maar dit terzijde.)
- Als ik in de Outlook-app onderin het scherm op Agenda klik, dan krijg ik de melding ‘Geen verbonden agenda’s. Aan geen van je accounts is een agenda gekoppeld.’
- Ik heb al van alles gelezen en geprobeerd, maar het is me tot nog toe niet gelukt om de agenda-afspraken die ik op de laptop keurig zie staan, ook op de iPhone te zien. Ik heb al iets geprobeerd met Caldav, maar dat bracht me ook niet verder.
Hoe moeilijk kan het zijn om dit voor elkaar te krijgen? Ik raak er heel gefrustreerd van. Wie helpt mij verder?