Skip to main content

Ik wil graag de facturen naar een ander email adres laten sturen. waar kan ik dat veranderen

 

Hallo @Kilchoman , binnen MijnKPN je contact-emailadres aanpassen.


Goedenavond Jan,

Dank u wel voor het antwoord. Echter, als ik mijn mail adres daar verander, dan komt toch nog de factuur binnen op mijn oude email.


Goedenavond Jan,

Dank u wel voor het antwoord. Echter, als ik mijn mail adres daar verander, dan komt toch nog de factuur binnen op mijn oude email.

Hallo @Kilchoman , het kan heel lang duren voordat dat tot alle systemen doorgedrongen is.

 


Het zou inderdaad voldoende moeten zijn om je mailadres aan te passen via de MijnKPN, @Kilchoman. Al klaargezette post gaat echter nog wel naar het oude adres. Dat is meestal hooguit een week ofzo in het voren. Als jij post langer dan die tijd na het wijzigen nog op het oude adres krijgt, dan kijk ik dat hier graag even na. Vul daarvoor je forumprofiel in. Het mailadres dat het moet zijn mag je dan in het veld ‘persoonlijke opmerking’ plaatsen. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt.


Hallo @Erik_ , ik las vandaag een reactie van @Vikash dat als je je e-mail adres voor administratie, o.a. facturen, niet meer via MijnKPN kunt aanpassen, maar voor verificatie moet bellen, chatten of anderszins met KPN.

In MijnKPN kun je alléén nog je emailadres aanpassen voor toegang tot MijnKPN, voor alle overige emailwijzigingen zou je dus met KPN contact op moeten nemen.

 


Goedenavond Erik,

Dank je wel voor je bericht. Ik het forumprofiel ingevuld met het goede email adres.

Mvg Fred

 


Goedenavond Erik,

Dank je wel voor je bericht. Ik het forumprofiel ingevuld met het goede email adres.

Mvg Fred

 

CC: @Erik_ 


Dank voor het invullen van het mailadres, @Kilchoman, maar ik heb ook de rest van je gegevens nodig. Anders kan ik je niet opzoeken in de systemen hier. Dus vul ook de overige velden (naam, postcode, huisnummer, klantnummer) op je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt.

 

Hallo @Erik_ , ik las vandaag een reactie van @Vikash dat als je je e-mail adres voor administratie, o.a. facturen, niet meer via MijnKPN kunt aanpassen, maar voor verificatie moet bellen, chatten of anderszins met KPN.

In MijnKPN kun je alléén nog je emailadres aanpassen voor toegang tot MijnKPN, voor alle overige emailwijzigingen zou je dus met KPN contact op moeten nemen.

 

Voor zover ik weet zou het aanpassen in de MijnKPN ook moeten werken, maar dan ga ik daar even met Vikash over praten hoe het nu zit :thumbsup_tone1: