Ik wil graag de facturen naar een ander email adres laten sturen. waar kan ik dat veranderen
Ik wil graag de facturen naar een ander email adres laten sturen. waar kan ik dat veranderen
Hallo
Goedenavond Jan,
Dank u wel voor het antwoord. Echter, als ik mijn mail adres daar verander, dan komt toch nog de factuur binnen op mijn oude email.
Goedenavond Jan,
Dank u wel voor het antwoord. Echter, als ik mijn mail adres daar verander, dan komt toch nog de factuur binnen op mijn oude email.
Hallo
Het zou inderdaad voldoende moeten zijn om je mailadres aan te passen via de MijnKPN,
Hallo
In MijnKPN kun je alléén nog je emailadres aanpassen voor toegang tot MijnKPN, voor alle overige emailwijzigingen zou je dus met KPN contact op moeten nemen.
Goedenavond Erik,
Dank je wel voor je bericht. Ik het forumprofiel ingevuld met het goede email adres.
Mvg Fred
Goedenavond Erik,
Dank je wel voor je bericht. Ik het forumprofiel ingevuld met het goede email adres.
Mvg Fred
CC:
Dank voor het invullen van het mailadres,
Hallo
In MijnKPN kun je alléén nog je emailadres aanpassen voor toegang tot MijnKPN, voor alle overige emailwijzigingen zou je dus met KPN contact op moeten nemen.
Voor zover ik weet zou het aanpassen in de MijnKPN ook moeten werken, maar dan ga ik daar even met Vikash over praten hoe het nu zit
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.