Skip to main content

Hoe kan ik de wachtwoorden van de ingaande en uitgaande server van mijn internet achterhalen (POP3 en ?)

Hallo @bartjedelft dat is gewoon je wachtwoord van je mailaccount.

 


Dat kunt u misschien bij een emailprogramma achterhalen. Als daar het account ingesteld staat. Er zijn misschien ook programmaatjes voor op internet te vinden.

Maar bij KPN op de website zult u als het goed is alleen maar sterretjes zien.


JanD en Nick83,

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik het heb gevonden op een o9verzicht van de belangrijkste gebruikersnamen met wachtwoorden (altijd goed om te maken).

Op het oude mobieltje van SAMSUNG heb ik een Gmailaccount en dat wil ik op mijn nieuwe mobieltje ook hebben.


Hi @bartjedelft, welkom op het forum. 

JanD en Nick83,

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik het heb gevonden op een o9verzicht van de belangrijkste gebruikersnamen met wachtwoorden (altijd goed om te maken).

Op het oude mobieltje van SAMSUNG heb ik een Gmailaccount en dat wil ik op mijn nieuwe mobieltje ook hebben.

Is dit inmiddels gelukt? Zo niet, dan kun je nog altijd het e-mailwachtwoord resetten. Vergeet daarna niet om het ook in je e-mailprogramma aan te passen, mocht je eentje gebruiken. 


Alex,

Alles is gelukt nadat ik het wachtwoord in YouTube via mijn vaste computer gereset had.

Het e-mail wachtwoord (van eMclient van mijn vaste PC) hoefde ik niet te resetten omdat ik dit gescheiden wil houden van mobieltje+tablet.

Bedankt,

Bart

 

 

 


Alex,

Alles is gelukt nadat ik het wachtwoord in YouTube via mijn vaste computer gereset had.

Het e-mail wachtwoord (van eMclient van mijn vaste PC) hoefde ik niet te resetten omdat ik dit gescheiden wil houden van mobieltje+tablet.

Bedankt,

Bart

 

Dankjewel voor de terugkoppeling.Â