Skip to main content

Ik heb een abonnement opgezegd en dit loopt af per 20 februari. 
reden opzegging ik heb 2 KPN abonnementen .

echter zie dat de e-mailadressen in het opgezegde abonnement zitten. 
kan ik deze verplaatsen naar het bestaande abonnement internet + bellen + tv kijken .

ik hoor graag..

met vriendelijke groeten 

leo

 

@Drieborg 

Ja dat kan. Zorg ervoor dat bij jouw profiel hier op het forum, bijv. bij “Opmerkingen”, naam, adres woonplaats, de klantnummers van beide abonnementen, de gebruikersna(a)m(en) van de mailbox van het opgezegde abonnement vermeld zijn. Maak ook goed duidelijk welke emailadressen naar welke mailbox/abonnement verplaatst moet worden. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht opde reactie van een moderator. Die moderator kan de verplaatsing uitvoeren.


INMIDDELS GEVONDEN IK HEB DE WIJZIGINGEN BIJ OPMERKINGEN PRIVE GEPLAATS.

KRIJG IK EEN MELDING ??

IK HOOR GRAAG.

BIJ VOORBAAT DANK.


@Drieborg 

Rustig maar. Het duurt altijd een tijdje voordat een moderator reageert.


Hoi @Drieborg . Welkom op het forum.

Fijn dat @Willy22  al zoveel waardevolle informatie heeft gegeven. Als ik nu in je profiel kijk noem je twee contractnummers.

Als ik me niet vergis staan alle e-mail adressen (+aliassen) al op het klantnummer dat eindigt op 814.   Heeft iemand dit al voor jou gedaan? Of begrijp ik het verkeerd.


Goedendag

ik zie ze nu ook onder 814 staan. 
Vreemd maar wel helemaal top. 👍

nog 1 vraag :
in de 018 staat nog 1 account de  …@kpnmail.nl moet die ook nog over naar de 814 ??

ik weet niet waar deze voor dient ??

alvast bedankt voor de hulp 😀


Als jij dit e-mail adres verder niet gebruikt is het waarschijnlijk het hoofdaccount wat destijds automatisch is aangemaakt. Als je er niks mee doet hoeft het niet mee.