Skip to main content

Hoe kan ik een bestand verwijderen uit de mappen van Mijn bestanden in KPN Webmail?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoe kan ik een bestand verwijderen uit de mappen van Mijn bestanden in KPN Webmail?

Hallo @Alfi even inloggen in de webmail, de map opzoeken en in de betreffende map op het bestand klikken en naar de prullenbak verplaatsen.

 


Dank JanD voor je aanwijzing. Ik heb op het betreffende bestand geklikt maar zie dan nergens een prullenbak symbool of knop om het te verwijderen. Niet in de taakbalk en ook niet onderaan het document. Met het X teken rechts boven sluit ik alleen het document. Wat zie ik over het hoofd?

Graag je moeite voor een antwoord dat zeer gewaardeerd wordt. Groet van Alfi


Dank JanD voor je aanwijzing. Ik heb op het betreffende bestand geklikt maar zie dan nergens een prullenbak symbool of knop om het te verwijderen. Niet in de taakbalk en ook niet onderaan het document. Met het X teken rechts boven sluit ik alleen het document. Wat zie ik over het hoofd?

Graag je moeite voor een antwoord dat zeer gewaardeerd wordt. Groet van Alfi

 


Dank voor het antwoord, maar het lukt niet. Ik klik in Webmail op keuzemenu Tekst en vervolgens op de knop Document openen. Ik krijg dan jouw plaatje echter zonder de header kpc.webmail.kpnmail.nl en zonder de menukeuzebalk en zonder de taakbalk waar de prullenbak in staat. Rechts van jouw plaatje staat bij mij dan wel groots opgegeven welk bestand is geselecteerd.  Geeft dat houvast bij de probleemanalyse? Wat doe ik verkeerd?


Hi @Alfi, ik heb je even een eigen topic gegeven 🙂

Lukt het jou om een screenshot te plaatsen van wat je precies ziet? Dan kunnen we met je meekijken! Let je daarbij wel op dat er geen mailadres of andere privacygevoelige informatie zichtbaar is? 


Dat is hem. Dus zonder header, menubalk en taakbalk. Prima dat er een apart topic van gemaakt is.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Kan het screenshot na analyse verwijderd worden? Bedankt Maya.


Het ziet er naar uit dat dit venster helemaal niet bedoeld is om daarin bestanden te verwijderen. Dit venster is bedoeld om een bestand te kiezen wat u wilt openen. Dat staat er ook boven: "Document openen".


Als u bestanden wilt verwijderen, verplaatsen of hernoemen, dan doet u dat via Drive.

 


Bedankt voor het antwoord. Dat ga ik proberen via Drive.

Blijft de vraag hoe mijn screenshot uit het forum verwijderd kan worden?


Bedankt voor het antwoord. Dat ga ik proberen via Drive.

Blijft de vraag hoe mijn screenshot uit het forum verwijderd kan worden?

Dat kan alleen een moderator doen.

 


Bedankt voor het antwoord. Dat ga ik proberen via Drive.

Blijft de vraag hoe mijn screenshot uit het forum verwijderd kan worden?

Is bij deze verwijderd @Alfi 🙂

Laat je weten of het lukt na de uitleg van Nick?


Inderdaad, via Drive gaat het verwijderen van bestanden prima!! Tevens bedankt voor het verwijderen van mijn screenshot. Bedankt voor alle bijdragen. Leuk zo'n forum. 


Ah helemaal super @Alfi! En graag gedaan!

Voel je vooral welkom om nog een topic te openen als je in de toekomst weer een vraag of een opmerking hebt, óf om zelf jouw kennis en ervaring te delen 😊