Skip to main content

waarom kan ik een email van buitenland niet blokkeren  ik heb win 11

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

waarom kan ik een email van buitenland niet blokkeren  ik heb win 11

Hallo @antonio v welk mailprogramma gebruik je op je pc?

 


@antonio v

Je kunt wel degelijk één of meerdere emailadressen blokkeren. Dat kun je in de KPN webmail of in jouw emailprogramma doen.

In mijn emailprogramma kan ik email van een domein als “ongewenst” aanmerken. Als er dan opnieuw email binnenkomt van dat domein wordt die email automatisch naar een speciale map verplaatst. Na een laatste controle verwijder ik dan die email.

Je kunt ook in een emailprogramma berichtregels aanmaken en gebruiken om email van een (ongewenste) afzender naar een speciale map te verplaatsen.


Dag @antonio v Heb je iets gehad aan de tips die hier worden gegeven? Heb je nog meer hulp nodig? 


nee hoor het is me al gelukt om te laten blokken door een goede vriend van me heeft dat gedaan maar ieder geval heel erg bedankt voor u vraag en ik wens u  nog fijne week en mooie kerstdagen en gezond nieuw jaar toe 


hoi kan ik mail Deblokkeren op me laptop

 

Admin: afgesplitst en toegevoegd aan eigen topic


@antonio v 

Dan moet je de regel(s) die email blokkeren verwijderen in jouw emailprogramma. En dan moet je dat deze keer zelf doen. Dat is een kwestie “vallen en opstaan"/”trial & error". Dan weet je ook hoe moet voor een volgende keer. Ik neem aan dat jouw emailprogramma een (online) handleiding heeft of een help functie.