Skip to main content

al en maand klant en heel veel reviews hier over gelezen, maar ik kom als nog niet uit hoe ik en email account kan aanmaken, onder de opties wat Ik zie is allen en email wijzigen of toevoegen, maar niets over en nieuwe kan maken, hulp ia welkom. Bedankt

@Clodagh

De procedure bij de KPN is als volgt:

  1. Maak een KPN ID aan ( https://mijn.kpn.com/ )
  2. Product koppelen: Kies in MijnKPN: > Producten > Product toevoegen > …………
  3. Kies dan in MijnKPN: Producten > (jouw adres) > Informatie en instellingen > ……..

Beste Willy22, stap 3 bestaat niet! Ik heb de volgende optie naar stap 2!

Welk abonnement wilt u koppelen?

Mobile of thuis!


Ik heb al en KPN ID, maar dan met mij oude email adres, Ik moet van die account af en en KPN account regelen!


@Clodagh 

Probeer dan in te loggen met die oude accountnaam.

Welk type abonnement heb je ?  Mobiel of een “Thuis” abonnement ?


Heb ik ook gedaan en ik kom er niet uit! Ik heb ze allebei


@Clodagh 

Dan moet je "Thuis” kiezen. Daar moeten de emailadressen aanhangen. Het mobiele abonnement is alleen voor de mobiele verbinding voor jouw telefoon en daar hangt geen emailadres aan.


Als ik op huis klikt de volgende vraag is Hebt u een Digitenne abonnement, e-mail abonnement, VoIP only van KPN of bent u niet thuis? Kies dan voor “nee”."”

wat antwoordt moet ik hier gegeven? als ik zeg "nee” moet ik alle gegevens invullen (naam, bank nummer, post code, klant nummer) en als ik ”ja” zegt dan gaat de abonnement koppelen en gebuurt niets!

 


@Clodagh Welkom op het forum. 

Wat bijzonder dat het niet lukt om de stappen die @Willy22 omschrijft te volgen. 

Het lijkt er op dat er nog producten gekoppeld moeten worden aan je KPN account. 

Zou je voor mij het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen willen invullen in je forumprofiel? Bijvoorbeeld onder het kopje "persoonlijke opmerkingen"

Dan kan ik controleren met welk e-mailadres er ingelogd moet worden. :)


@Clodagh 

Als ik op huis klikt de volgende vraag is Hebt u een Digitenne abonnement, e-mail abonnement, VoIP only van KPN of bent u niet thuis? Kies dan voor “nee”."”

wat antwoordt moet ik hier gegeven? als ik zeg "nee” moet ik alle gegevens invullen (naam, bank nummer, post code, klant nummer) en als ik ”ja” zegt dan gaat de abonnement koppelen en gebuurt niets!

Als je nog niet eerder deze gegevens hebt ingevoerd moet je dat toch wel doen.