Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een E-mailaccount verwijderen?

• December 13, 2019
  • 2 reacties
  • 228 keer bekeken

Hoe kan ik het emailaccount voor ***** verwijderen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Fordfocus. Welkom op het KPN Forum. Je kan in Mijn KPN in het tabblad 'Informatie & Instellingen' een e-mail adres verwijderen. Het primaire e-mail account kun je helaas niet verwijderen. Laat je mij weten of het is gelukt? 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Fordfocus. Welkom op het KPN Forum. Je kan in Mijn KPN in het tabblad 'Informatie & Instellingen' een e-mail adres verwijderen. Het primaire e-mail account kun je helaas niet verwijderen. Laat je mij weten of het is gelukt? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2019

Hoi @Fordfocus. Welkom op het KPN Forum. Je kan in Mijn KPN in het tabblad 'Informatie & Instellingen' een e-mail adres verwijderen. Het primaire e-mail account kun je helaas niet verwijderen. Laat je mij weten of het is gelukt? 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.