Skip to main content

Ik las dat dit alleen maar een modurator van KPN kan. Via 0900-0402 kom ik er niet doro en krij aleen maar e-mail links gestuurd waar niets in staat over hoe en waar je dit moet doen.
er schijn een formulier hievoor te zijn. Wie kan me helpen?

Jasper,

Het lijkt inderdaad nu dat ik een tweede e-mail account heb kunnen maken, maar als ik dan probeer dit een eigen wachtwoord te geven, zie ik dit 2e e-mail account niet op mijn scherm. Ik zie alleen mijn eigen e-mail account en niet het tweede voor mijn vrouw.  Wat doe ik nu weer niet goed c.q. gaat er fout?

Dan zou je dat tweede adres direct hier, zonder doorklikken, moeten zien.

http://email.kpn.com 

Of heb je het wéér per ongeluk als alias op je eigen adres gemaakt?


Jasper,

 

Wat heb ik gedaan: na aanloggen en direct op het plusje gedrukt en zal inderdaad: ik nu een nieuw e-mail acount kon aanmaken.Dat heb ik ingevuld met ok en gewacht. Ik zag niets echt veranderen op het scherm. Het 2e e-mail account werd niet zichtbaar.. 
Toen maar uitgelogd en weer aangelogd en zag nog steeds alleen maar mijn 1e e-mail account.

Toen nogmaals dit tweede e-mailo account proberen in te voeren en dat  gaf toen een foutmelding.
Maar bij mijn 1e e-mail account, daar kwam nu inderdaad geen alias e-mail account te staan.

Het is om wat moedeloos van te worden …. maar toch compliment dat jullie door blijven gaan om dit mysterie op te lossen.

 

groet
 


Mogelijk lukt het nu niet vanwege de reservering. 

Heb je het adres wat je wilt / probeert aan te maken in je profiel gezet bij "persoonlijke opmerkingen"? Dan kan @Jasper even checken. 

Het kan ook zijn dat je tekens gebruikt die niet zijn toegestaan. Als een spatie. 

! Gebruik eens iets heel anders voor het @ of zet er een cijfer achter. Jantien2 even als voorbeeld. Want je kan die box met een alias altijd alsnog van de gewenste benaming voorzien. 

De account namen van mijn beide boxen gebruik ik ook niet. Ze zijn voorzien van een alias welke ik gebruik. 


PeterG

Ik heb bij de persoonlijke opmerkingen inderdaad al het nieuwe e-mailo account gezet voor Jasper.
 

Een ander nieuw e-mail account proberen, zoals je voorstelt, heb ik sinds gisteren nog niet geprobeerd.

groet


Er staan op dit moment geen reserveringen op die e-mailadressen, ze zijn beschikbaar en zouden aangemaakt moeten kunnen worden. Welke melding krijg je precies bij het aanmaken van de tweede mailbox? Mogelijk kan die melding ons een hint geven over de reden dat het niet lukt. 


Jasper

Met het gewenste e-mail account krijg ik de melding dat dit niet beschikbaar is.
Echter wel een nieuw account heb ik gekregen met een andere naam.
ook het wachtwoord aanpassen ging goed.

Dus we laten het hier maar bij.

Dank voor jullie moeite!!

 


Met het gewenste e-mail account krijg ik de melding dat dit niet beschikbaar is.

Er was geen reservering op. Dus dan zal een andere klant al gebruiken wat je voor @ wilde zetten. 


Jasper

Met het gewenste e-mail account krijg ik de melding dat dit niet beschikbaar is.
Echter wel een nieuw account heb ik gekregen met een andere naam.
ook het wachtwoord aanpassen ging goed.

Dus we laten het hier maar bij.

Dank voor jullie moeite!!

Ik zie de tweede mailbox nu inderdaad staan, fijn dat het gelukt is om die aan te maken! Voor de zekerheid had ik de alias die je op je profiel had genoemd ook nog even gecontroleerd, die was nog beschikbaar @ThermoPieter. Ik heb die voor bij 2e e-mailadres toegevoegd, zodat mensen die daarheen mailen nog steeds bij jou uitkomen 🙂


Jasper,

 

Veel dank en eindelijk wat we graag wilden.

Tcoh vreemd dat het zoveel moeite kost en het niet zonder al deze inspanningen eenvoudig geautomatiseerd kan zijn.

Nogmaals dank!