Skip to main content

Kpn,  helaas het is niet zichtbaar en is nergens te vinden onder mijn account!!

Waarom kunnen jullie dit niet gewoon makkelijker/simpeler maken door in te bouwen :

Email hoofdwachtwoord link

Verwijs naar die pagina en voila!

Zit overal te zoeken in de app en op mijn.kpn of webmail.

Wees wat duidelijker hierin! 

@MonteZuma 

Maar dan kunnen ook hackers makkelijk bij jouw wachtwoord komen.

Ikzelf stuur altijd naar mijzelf een email met het nieuwe wachtwoord.


@Willy22

Dat is het punt.  Ik kan geeneens een wachtwoord naar mijn hoofdmailadres toesturen. 

Ik zie alleen mijn 2 zelf aangemaakte mailadressen.  Waar zie ik dan mijn hoofdmail account?! 


Hoi.

Ik zie alleen mijn 2 zelf aangemaakte mailadressen.

Aliassen? Dan is 't wachtwoord hetzelfde als bij het hoofdadres van die box. Je kunt tot 6 e-mailboxen hebben. Elk van die boxen kan ook voorzien zijn van tot 10 aliassen.

Alle boxen en de aliassen vind je (en maak je) via http://email.kpn.com . Inloggen met je kpn id.


@PeterG ja weet ik maar die bedoel ik niet.

Ik moet het wachtwoord wijzigen van mijn HOOFDmailaccount!

En dat lukt nergens! 


Er zijn 6 hoofd emailadressen mogelijk. En de wachtwoorden daarvan kunt u echt via http://email.kpn.com wijzigen. 

Blauwe knopje "Wijzigen".


@Nick83 nee dat zijn aliassen.

Mijn hoofdmailadres staat er niet eens tussen. 


@Nick83 nee dat zijn aliassen.

Nee, dat zijn geen aliassen. Aliassen hebben zelf helemaal geen apart wachtwoord. 


Mijn hoofdmailadres staat er niet eens tussen. 

Dan staat het onder een ander abonnement geregistreerd. Het is toch wel een emailadres van KPN? 


Dat moet dan haast wel. En hoe krijg ik dit recht gezet? Ik heb dit via mijn vader laten doen want het stond daar eerst geregistreerd en kpn heeft het reeds overgezet.

Hoe kom ik achter het juiste abonnementsnumner in de app Mijn Kpn? Is dit het klantnummer van Internet?

 

In mijn profiel heb ik de klantnummers erin gezet. Hopelijk kan kpn mijn hoofdmailadres nog terug vinden en onder mijn nummer onderbrengen.  Ik vermoed dat er ergens een typefout is gemaakt want heb 2x de klantnummers gecheckt. Heb mijn vader gevraagd of hij het correcte nummer heeft doorgegeven. 

Indien dat het geval is heeft kpn een fout gemaakt


Ok. Even wachten op een KPN medewerker dus 👍


@MonteZuma 

 

Heb je ook gekeken of wat je jouw hoofd mailadres noemt nu onder 1 van die 2 zelf aangemaakte mailaccounts staat als alias (of zoals KPN ze noemt Extra e-mailadressen).

Misschien zijn ze bij het verplaatsen daaronder gezet i.p.v. er een extra hoofd mailaccount van te maken.

In dat geval moet je dan nu het wachtwoord van dat mailaccount gebruiken.

 


@GeSp nee het staat daar niet in helaas. Mijn emailadres is blijkbaar bij een verkeerde abonnement ingevoerd maar welke. 


@GeSp nee het staat daar niet in helaas. Mijn emailadres is blijkbaar bij een verkeerde abonnement ingevoerd maar welke. 

Dat moet dan haast wel, ze moeten ook wel terug kunnen vinden waar dat gebleven is.

Kan je er nog wel mail heen sturen vanaf een ander mailadres of mislukt dat nu?


@GeSp ja dat werkt wel. Zolang ik het wachtwoord daarvan nog weet kan ik het ontvangen.  Maar het moet wel zsm vervangen worden want het blijkt een te gemakkelijke wachtwoord te zijn..

 

Ben benieuwd wanneer KPN gaat reageren. Ik denk pas maandag aangezien het weekend is. Tenzij er iemand stand-by diensten draait. 😂 


@MonteZuma welkom op het forum! Heb je het al weten op te lossen anders kijk ik graag nog even voor je! Even voor de zekerheid: het gaat dus om het e-mailadres en het klantnummer wat in jouw profiel staat? Mocht het een ander e-mailadres betreffen zou je die dan in het veld “Persoonlijke opmerkingen” kunnen zetten?


@MonteZuma welkom op het forum! Heb je het al weten op te lossen anders kijk ik graag nog even voor je! Even voor de zekerheid: het gaat dus om het e-mailadres en het klantnummer wat in jouw profiel staat? Mocht het een ander e-mailadres betreffen zou je die dan in het veld “Persoonlijke opmerkingen” kunnen zetten?

Het is inmiddels al opgelost. Het moest even duren voordat het overgezet werd. Bedankt in ieder geval! 


@MonteZuma Fijn om te horen! Sorry dat het dan even wat voeten in de aarde heeft gehad. Het e-mailadres in kwestie hing dus onder een ander klantnummer? Post gerust nog eens een topic als we je in de toekomst nog ergens kunnen helpen!