Skip to main content

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn email wachtwoord kan wijzigen. Telkens als ik alle verwijzingen volg of de forums lees, staat er dat ik via mijn KPN-ID het wachtwoord kan wijzigen. Echter, als ik hier op klik dan zie ik dat ik mijn abonnement moet koppelen om mijn wachtwoord te kunnen wijzigen. 

Probleem hierbij is het volgende, ik heb geen abonnement van KPN.

Hoe kan ik alsnog mijn wachtwoord wijzigen?

Wat voor een e-mail heb je dan, is dat soms een e-mail only abonnement?
Dat is de enige mogelijkheid als je geen KPN internet abonnement hebt. Ook een e-mail only moet je eerst koppelen in MijnKPN.


Ik heb een oud Hetnet mail

 


Weet je daar het klantnummer van en betaal je daar nog wel abonnements kosten voor?


nee betaal daar niks voor en heb geen klantnummer

 


O, dan wordt het wat lastiger. Zet je gegevens dan in jouw forumprofiel. Het is daar alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet het e-mailadres  in “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator voor je op zoek naar een oplossing. Door de drukte duurt een reactie een paar dagen.


@Liesker 

Ik neem aan dat dit emailadres nog stamt uit de tijd dat het abonnement gratis was en dat je alleen betaalde voor de hoeveelheid telefoon tikken ?


Hi @Liesker,

Ik heb het mailadres dat je gebruikt het om je forumaccount aan te maken opgezocht, en heb de meest recente factuur even naar je gemaild. Daar zie je je klantnummer in staan 🙂