Goedemorgen,
Omdat ik volgens mij met hetzelfde probleem zit, reageer ik hier even op.
Lang geleden heb ik een internet abonnement afgesloten bij Hetnet. Hier heb ik destijds ook een tweetal hetnet a-mailadressen bij aangemaakt voor mij en mijn vrouw.
Vervolgens heb ik jaren later ook twee adressen gemaakt voor onze kinderen. Dit zijn echter @kpnmail adressen welke ik destijds wel gekoppeld heb aan mijn hetnet account.
Om de een of andere reden heb ik na de overname van Hetnet door KPN en het daarbij afsluiten van een ITV abonnement een tweede e-mailadres voor mijzelf aangemaakt waar alle nieuwe producten op zijn geregistreerd. Dit is een @kpnmail account. Via dit nieuwe kpnmail account is ook Mijn KPN geactiveerd en hangen ook diverse producten onder zoals mobiele abonnementen en tv producten maar niet de oude hetnet accounts en de twee kpnmail adressen van mijn kinderen.
Ik kan nu voor de adressen van mijn kinderen geen wachtwoorden meer vinden en dus ook niet aanpassen. Op advies van anderen heb ik gisteren een nieuw KPN-ID aangemaakt met als e-mail adres mijn @hetnet account in de hoop dat ik dan ook de adressen van mijn vrouw en kinderen zou zien maar dat is dus niet het geval.
Lang verhaal…. maar ik zou heel graag de wachtwoorden van mijn kinderen achterhalen of aanpassen zodat ik de mailaccounts opnieuw kan installeren op nieuwe apparaten.
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt