Skip to main content

Goedemorgen,

Omdat ik volgens mij met hetzelfde probleem zit, reageer ik hier even op.

Lang geleden heb ik een internet abonnement afgesloten bij Hetnet. Hier heb ik destijds ook een tweetal hetnet a-mailadressen bij aangemaakt voor mij en mijn vrouw. 
Vervolgens heb ik jaren later ook twee adressen gemaakt voor onze kinderen. Dit zijn echter @kpnmail adressen welke ik destijds wel gekoppeld heb aan mijn hetnet account.
Om de een of andere reden heb ik na de overname van Hetnet door KPN en het daarbij afsluiten van een ITV abonnement een tweede e-mailadres voor mijzelf aangemaakt waar alle nieuwe producten op zijn geregistreerd. Dit is een @kpnmail account. Via dit nieuwe kpnmail account is ook Mijn KPN geactiveerd en hangen ook diverse producten onder zoals mobiele abonnementen en tv producten maar niet de oude hetnet accounts en de twee kpnmail adressen van mijn kinderen.
Ik kan nu voor de adressen van mijn kinderen geen wachtwoorden meer vinden en dus ook niet aanpassen. Op advies van anderen heb ik gisteren een nieuw KPN-ID aangemaakt met als e-mail adres mijn @hetnet account in de hoop dat ik dan ook de adressen van mijn vrouw en kinderen zou zien maar dat is dus niet het geval.
Lang verhaal…. maar ik zou heel graag de wachtwoorden van mijn kinderen achterhalen of aanpassen zodat ik de mailaccounts opnieuw kan installeren op nieuwe apparaten.  

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

@Roycoos

Heb je nu 2 abonnementen of 1 abonnement ? Hangen al die emaladressen aan één abonnement ?

Je kunt niet die wachtwoorden aanpassen. Je kunt wel nieuwe wachtwoorden aanmaken voor die oude emailaccounts. Dan moet je bij de email-instellingen “(Wachtwoord) Wijzigen” kiezen.


Goedemiddag,
De adressen die onder mijn hetnet account hangen zijn waarschijnlijk gratis e-mail only accounts.
Ik kan hier niet bijkomen via bijvoorbeeld mijn KPN. Hier kan ik alleen inloggen met mijn @kpnmail adres. En onder dit @kpnmail adres hangen de andere e-mailadressen niet.


@Roycoos 

Hangen die “email only” adrressen aan een ander abonnement of niet ? Zo ja, dan moet je voor die adressen een apart KPN ID aanmaken. Zo nee, dan zou je die emailaccounts in MijnKPN moeten kunnen zien.

Heb je dan al die “email only” accounts al gekoppeld aan jouw nieuwe abonnement ? Kies dan MijnKPN > Producten > Product toevoegen . …………….


Ik heb geprobeerd om voor mijn hetnet account een nieuw KPN ID te maken. Echter, toen ik dat had gedaan en de producten wilde koppelen, zag ik alleen mijn huidige KPN ITV+ abonnement. 
Dat zit hij op basis van de internetverbinding maar deze producten zijn al gekoppeld aan mijn KPN ID wat ik heb aangemaakt met mijn @kpnmail adres.
 


Volgens mij is het gelukt! ik ben in ieder geval met een nieuw KPNID op basis van mijn hetnet account ingelogd en heb mijn mail only abonnementsnummer weten te koppelen. Nu zie ik alle mailadressen van mijn gezin.
Kan ik vervolgens gewoon op wijzigen klikken om het wachtwoord te wijzigen?


@Roycoos

Hier heb je de hulp van iemand van de KPN nodig. Dan moet hulp vragen via forum of via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ).

Via dit forum: vul jouw profiel hier op dit forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” de emailadressen/-accounts die je niet kunt vinden in MijnKPN. Ben je misschien verhuisd nadat je dat @hetnet abonnement had afgesloten ? zo ja, vermeld dan ook jouw oude wooonadres. Als dat  gebeurd is, plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. Die kan met die informatie op zoek gaan in de KPN administratie en zien wat er aan de hand is.


Volgens mij heb je zijn laatste reactie gemist @Willy22 

 

Als je dit scherm bedoeld @Roycoos dan kan je daar inderdaad op wijzigen klikken om het Wachtwoord van het mailaccount aan te passen:

 


Dat scherm bedoel ik inderdaad!

bedankt voor de hulp. Hoop dat het nu lukt.


@GeSp

Klopt. die ene reactie heb ik gemist. Maar zie ook mijn eerste reactie.