Skip to main content

Ik gebruik al heel lang een hetnet email account maar weet niet meer welk wachtwoord erbij hoort.

Hierdoor lukt het me niet meer het emailadres op een nieuwe laptop te activeren.

Ook zie ik deze gegevens niet in mijn KPN. Hoe zou ik het wachtwoord kunnen resetten zonder mijnKPN.

Hallo @Phil Vroemen probeer via de webmail in te loggen en dan opgeven dat je het wachtwoord vergeten bent, dan krijg je een mail om het wachtwoord te herstellen.

 


Dat lukt helaas niet omdat het een los email adres is (Geen KPN internet abonnement). Krijg onderstaande melding.

Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.


@Phil Vroemen 

Was dit een "gratis emailadres” uit het verre verleden ? Is dit een “email only” abonnement ?

Dan moet je waarschijnlijk via “Mijn KPN” jouw abonnement koppelen aan jouw emailadres : Mijn KPN > Producten >  Product toevoegen > …………….

Daarna kies je: Mijn KPN > Producten > jouw adres > informatie en instellingen > ………..  Daar kun je het wachtwoord veranderen.