Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik in agenda van Outlook Feestdagen toevoegen?

• September 6, 2026
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Na herstel van mijn Outlook emailadres via KPN Helpdesk lukt het niet om de feestdagen opnieuw in de outlook agenda toe te voegen. Na het kopje 'Agenda-opties' klikken op de knop Feestdagen toevoegen, voor Nederland, worden de feestdagen toch niet zichtbaar. 
Wie heeft advies? 

6 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 6, 2026

Onder de instellingen, zie je daar mailaccounts/agenda’s met abonnement actief staan? 
Gebruik je outlook op de computer? 

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 6, 2026

Ik heb in ieder geval een duidelijke stappenplan voor je gevonden. Het kan zomaar zijn dat je dit opnieuw moet doorlopen om de feestdagen opnieuw zichtbaar te krijgen in de agenda. 

Bedankt! Ja het is op de computer. Ik ga het bekijken. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Sweetlakecity89, welkom bij de community! 😊 Wat een handige stappenplan heb je gevonden ​@Anneke-Anna, goed om die te doorlopen inderdaad. 

Is het inmiddels gelukt om de feestdagen weer zichtbaar te krijgen in Outlook? Zo niet, laat het gerust weten. Dan kijken we even verder met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 10, 2026

Ik heb kontakt gehad met de KPN helpdesk en probeer het alsnog voor elkaar te krijgen. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@Sweetlakecity89, hebben hun je kunnen helpen? Mocht je er toch niet uitkomen, laat het hier gerust weten.