Skip to main content

kon geen mail meer versturen alleen maar ontvangen , en heb bij instellingen per ongeluk de mailadressen verwijderd van plant.. maar kan alleen maar Kpn.nl toevoegen maar wil gewoon mijn adres van Planet.nl hebben kan dat ?

@R. Doppen 

Ja en nee. Maak één of meerdere nieuwe …..@kpnmail.nl accounts aan en hang daar jouw oude planet.nl emailadres(sen) aan als een alias. Nieuwe emailaccounts kunnen alleen nog maar met …...@kpnmail.nl eindigen.

Omdat je dat dat adres eerder hebt verwijderd moet je bij de KPN klantenservice vragen (te. 0800 - 0402 ) om de zogenaamde “reserveringen” van die emailadressen af te halen. Dan kun je die emailadressen weer aanmaken.

Hetzelfde verzoek kun je ook via dit forum doen.


Dankje wel voor het antwoord .. heb nu maar een nieuw kpnmail adres gemaakt ..  


Hoi @R. Doppen, een @Planet.nl adres kan niet meer als mailbox worden aangemaakt maar wel als een alias zoals Willy al noemde. Die kan je dan instellen zodat het nog steeds lijkt alsof je van en naar dat adres mailt. Ik zie op je forumprofiel al wel wat gegevens staan, maar het bewuste Planet adres zie ik er niet bij staan. Kan je die bij "Persoonlijke opmerkingen” toevoegen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Of heb je inmiddels telefonisch contact gehad daarover?


Ik heb het veranderd in kpnmail en ook al bij verschillende sites aangepast. .. heeft ook voordeel en ander e-mailadres krijg nu veel minder zooi 🙈😉 dus planet ga ik niet meer gebruiken 


In jouw geval pakt het goed uit dus @R. Doppen 🙂 Dan laten we het zo, als je je bedenkt of als je andere vragen voor ons hebt, je weet ons te vinden.


@R. Doppen 

Als je last van spam hebt dan kun je ook de volgende truc toepassen. Zie deze post: