Skip to main content

Tijdens het aanmaken van een nieuw emailadres, heb ik per ongeluk mijn standaard adres verwijderd.

Heb gisteren kpn gebeld om de email adrss terug te kunnen halen . werd omgeschrakkeld naar dienst *reservering* en zou vandag nog gecontacteerd voor herstel van email adres. . heb gisteren sms gekregen met ontvangst bewesteging van “het probleem”- Vandag andere sms over een gemelde *storing “ die onderdeel van “grotere storing* zou zijn en daardoor kan ik niet geholpen worden….  Hoe kan ik zo spoedig mogelijk mij email adres herstellen 

Hallo @essma een moderator kan dit voor je regelen.

Vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN en de/het bewuste mailadres(sen) cq. account(s) in.

Wacht s.v.p. zijn/haar reactie af.

 


gedaan 


@essma Dank voor je bericht en welkom op het forum! Ik heb je gegevens en ik ga dit oppakken. Ik kom er morgen op terug!


Hey @essma, hier zijn we weer. Het e-mailadres is dus verwijderd. Dat kunnen we niet herstellen in de zin dat mails terug te halen zijn. Wel kan het adres hersteld worden.

Na het verwijderen van een mailadres houden wij hem nog 3 maanden onder reservering. Juist voor situaties zoals dit. Ik heb die reservering er nu afgehaald. Wat betekent dat jij nu zelf via email.kpn.com (inloggen met je KPN ID) hem weer opnieuw kunt aanmaken als een e-mailaccount, of als een alias onder een van je andere adressen.


Bedankt!  probleem opgelost!


@essma Dat is fijn om te horen 🙂 . Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!