Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn e-mail wachtwoord wijzigen zonder actief abonnement?

• 1 april 2023
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Hoi,

Ik heb al jaren een kpnmailadres. Mijn wachtwoord is verouderd, en dit levert security- en privacyrisico’s op. Ik heb momenteel geen enkel actief abonnement bij KPN. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Mvg,

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @M129612651, je moet een actief abonnement hebben of een e-mailonly om nog gebruik te kunnen maken van jouw mailadressen. Die is dan ook vermoedelijk gekoppeld aan een KPN ID waarmee je kan inloggen om jouw wachtwoord te kunnen wijzigen

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 915 reacties
  • 1 april 2023

Geen idee, ik denk dat je moet bellen.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 3769 reacties
  • 1 april 2023

@M129612651 

Kun je binnenkomen bij “Mijn KPN” ( https://inloggen.kpn.com/ ) ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 april 2023

@Willy22 Dat kan ja.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 april 2023

Welkom! Koppel uw producten van KPN aan uw KPN ID. Dan beheert u daarna alles rondom uw producten eenvoudig in MijnKPN. Hiervoor vragen we u opnieuw in te loggen met uw KPN ID.

Ik heb op dit moment alleen geen product van KPN. Is er een manier om mijn mail te koppelen zodat ik mijn wachtwoord kan wijzigen?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2023

Hoi @M129612651, je moet een actief abonnement hebben of een e-mailonly om nog gebruik te kunnen maken van jouw mailadressen. Die is dan ook vermoedelijk gekoppeld aan een KPN ID waarmee je kan inloggen om jouw wachtwoord te kunnen wijzigen