Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik mijn e-mailadres overzetten naar een losstaand e-mail only abonnement?

• May 20, 2025
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedemorgen,

mijn e-mailadres stond op m’n vaders internet abonnement. Nu is mijn vader verhuisd en heeft hij dat abonnement ongeveer 1,5 maand geleden opgezegd, maar ik wil graag mijn e-mailadres behouden. Dit e-mailadres mag dus als e-mail only abonnement op mijn naam afgesloten worden. 

ik heb hier nu 3x telefonisch contact over gehad, maar het is nog steeds niet gelukt. Vandaar dat ik het nu zo probeer… 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Sanneheefteenvraag en wat zoiu de reden zijn dat het niet lukt?

Ben je zelf wel klant van KPN? Dan moet het mailadres overgezetr kunnen worden bij je bestaande KPN-account. 

Ben je (al lang) geen klant van KPN (meer), dan kun je geen mail-only abo afsluiten bij KPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Beste ​@Sanneheefteenvraag en wat zoiu de reden zijn dat het niet lukt?

Ben je zelf wel klant van KPN? Dan moet het mailadres overgezetr kunnen worden bij je bestaande KPN-account. 

Ben je (al lang) geen klant van KPN (meer), dan kun je geen mail-only abo afsluiten bij KPN.

Ik heb uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen die het binnen 10 minuten is gelukt! Dus het is geregeld! :) 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 20, 2025

Bedankt voor de update ​@Sanneheefteenvraag , goed om te lezen dat het gelukt is.