Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn Freeler account opheffen?

• May 18, 2026
  • 9 reacties
  • 62 keer bekeken

Meerdere pogingen via de klantenservice hebben niet geholpen om mijn freeler account op te heffen, dus probeer ik het via deze weg. Kan iemand mij helpen? Let wel, het gaat me er niet om het account onzichtbaar te maken in mijn inbox (dat lukt mij zelf ook wel), maar om het account op te heffen, weg te werken, niet meer te laten bestaan. 

Beste antwoord door Erik van KPN

Check. Ik vermoed dat de vorige aansturing niet helemaal goed is gegaan en dat het daardoor tussen wal en schip is beland. Ik heb nu opnieuw/alsnog gedaan. Je zou binnen twee werkdagen ongeveer wat moeten horen. Kan een telefoontje zijn als de back office nog wat wil navragen of verifiëren. En anders vaak een mail of sms dat het account verwijderd is. 

9 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 18, 2026

Beste ​@Karin freeler via de bekende kanalen even met de KPN helpdesk contact opnemen.

Succes.

Meerdere malen contact gehad met klantenservice, zij komen er blijkbaar niet uit, en juist daarom probeer ik het via deze weg

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hey ​@Karin freeler, welkom hier! Jammer te horen dat het via de telefonische collega's niet gelukt is.  Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je gegevens, en het Freeler adres waarom het gaat in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Laat weten als je dat gedaan hebt, dan kunnen we even meekijken. 

Forumprofiel is aangevuld, done

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dank je, ​@Karin freeler. Ik zie hier dat je hier eind vorige maand contact over hebt gehad. De collega heeft de back office aangestuurd om het mailadres te laten verwijderen. Ik zie dat dit nog niet gebeurd is. Is er vanuit de back office ook contact met je opgenomen? Hetzij telefonisch, of door middel van een sms of e-mail?

nee, geen contact meer gehad sinds het laatste telefoongesprek; ik zou idd teruggebeld worden maar dat is nog niet gebeurd

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 18, 2026

Check. Ik vermoed dat de vorige aansturing niet helemaal goed is gegaan en dat het daardoor tussen wal en schip is beland. Ik heb nu opnieuw/alsnog gedaan. Je zou binnen twee werkdagen ongeveer wat moeten horen. Kan een telefoontje zijn als de back office nog wat wil navragen of verifiëren. En anders vaak een mail of sms dat het account verwijderd is. 

Dank, ik wacht het weer even af.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Karin freeler, ik zie hier dat het account nu verwijderd is 👍🏻