Skip to main content

Hoe kan ik mijn hetnet account blokkeren ?

Hoi @Blmc, welkom bij ons op het forum. Je wilt jouw eigen Hetnet account dus blokkeren? Hoe en waar wil je dit precies doen? Het is me niet helemaal duidelijk wat je probeert te doen. Kan je er meer over vertellen?


Hm! 

Waarom wil je je e-mail blokkeren? En totaal? 

En opdat er geen mails meer op binnen komen? Dat je niet meer kunt verzenden?

Denk aan instanties en abonnements-diensten waarop je met dat adres geregistreerd bent. 

Krijg je de facturen van kpn nog op dat adres binnen bijvoorbeeld.


Inmiddels gebruik ik al jaren kpnmail, dus hetnet kan weg. 


@Blmc 

Hetnet is één van de namen van kpnmail, omdat het een voorloper is. Is het niet een ALIAS in de hetnet-box? Of is het een heel nieuwe box, daarvan kan je er 6 aanmaken.

En in elk van die 6 boxen kun je 10 aliassen hebben.

➡️ Als het hetnet adres nog het eerste (hoofd) adres is van de eerste box onder een ALLES IN 1 of een INTERNET + TV abonnement dan kan die niet verwijderd. Zeker niet als je nu gebruikte adres met @kpnmail.nl een alias daarin is.

 


@Blmc 

Kun je dat hetnet account in “MijnKPN” verwijderen ? Zodat je dat alleen dat andere account overhoudt ?


Inmiddels gebruik ik al jaren kpnmail, dus hetnet kan weg. 

Ah, het klinkt inderdaad meer als het verwijderen van het Hetnet e-mailadres dan het blokkeren ervan @Blmc. In MijnKPN kan je zienhoe de mailboxen zijn ingedeeld, of het een alias van een ander adres is of dat het een adres zelf is. Heb je daar al eens gekeken? 

Je kunt jouw forumprofiel ook volledig invullen en een seintje geven, dan kan ik ook met je meekijken naar de mailadressen.