Skip to main content

Hoe kan ik mijn KPN mailadres terugkrijgen?

• February 17, 2026
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

hoe kan ik mijn kpn mail adres weer terug krijgen

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 17, 2026

Ben je nog klant bij KPN, dan kan dat via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs/e-mail-aanmaken-of-opheffen

Ben je geen klant meer bij KPN en is het langer dan zes maanden geleden dat je abo afgelopen is, dan bestaat je mailaccount c.q. accounts niet meer en kun je bij KPN ook geen account meer krijgen, ook niet betaald.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 17, 2026

​@Schamar 

Als je een KPN internetabonnement hebt mag je GRATIS 6 emailaccounts aanmaken.

Waarom wil je jouw oude emailadres weer terug hebben ? Wat is hier aan de hand ? Dan kunnen we jou beter helpen.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 17, 2026

​@Schamar 

Zelfs als je geen KPN abonnement meer hebt is het misschien mogelijk om jouw emailadres (tijdelijk ??) terug te krijgen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 17, 2026

​@Schamar 

Zelfs als je geen KPN abonnement meer hebt is het misschien mogelijk om jouw emailadres (tijdelijk ??) terug te krijgen.

Nooit van gehoord of ergens gelezen.

Tijdens het opzeggen van je abo moet je meteen doorgeven dat je een betaald mail only aan wilt houden.

Na 6 maanden is het echt over en uit.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 17, 2026

​@JanD 

Maar als je een kennis / collega / familielid hebt die ook een KPN internetabonnement heeft kun je proberen om daar (tijdelijk) het oude emailaccount opnieuw aan te maken.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 17, 2026

Dat moet je om privacy redenen niet willen.

Verder mag volgens de voorwaarden een account niet gedeeld worden.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 17, 2026

​@JanD 

We weten niet waarvoor ​@Schamar dat emailadres nodig heeft. We wachten gewoon even op het antwoord van ​@Schamar .

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Schamar, welkom op de community. Je bent zo te zien al wat op weg geholpen met verschillende mogelijkheden. Is het daarmee gelukt om je e-mailadres weer te herstellen? Of is het nog niet gelukt?