Skip to main content

Ik ben geen KPN klant meer maar ik wil mijn Planetaccount verwijderen. Na het opzeggen van mijn abonnement zou mijn Planet account nog 6 maanden in de lucht blijven maar na 2 jaar is het nog steeds actief. In Mijn KPN is dit account niet zichtbaar. Hoe kan ik dit account definitief verwijderen?

Hi @Carlo0802,

Ik heb de voorzichtige aanname gedaan dat het gaat om het mailadres waarmee je ook je forum account aan hebt gemaakt, en zie dat er sprake is van een actieve mailbox die verder niet aan een abonnement of adres gekoppeld lijkt te zijn. Deze kan je zelf niet opzeggen en ook de afdeling die normaal gesproken alle abonnementen opzegt, krijgt dat niet voor elkaar. Daarom ga ik even een achterliggende afdeling inschakelen, die er voor kan zorgen dat de mailbox alsnog opgeheven wordt. Als ze dit verzoek verwerken, is je mailadres ook direct uit de lucht. Heb ik hiervoor je toestemming? 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Beste Maja, sorry voor de late reactie maar de mailbox mag opgeheven worden en de het mailadres mag direct uit de lucht.


Ok prima, dan ga ik dat nu in gang zetten @Carlo0802 😊

Door de vakantieperiode kan het wel even duren voordat dit verwerkt is, je zult vanzelf merken dat het mailadres uit de lucht is!


Oke, dank je wel.