Skip to main content

ik ben overgestapt naar de nieuwe outlook , maar ik krijg mijn planet email adres niet geregistreerd .

 

weet iemand waarmee dat samenhangt?

 

als ik het planet adres opvoer krijg ik de melding dat het adres al geinstalleerd is maar dat is niet zo.

 

bednakt voor aanvullingen oplossingen

 

F

Heb je niet al een account in Outlook aangemaakt met dat e-mailadres? Daar lijkt het wel op 


ja in de "’oude"’ outlook staat ie nog wel maar in de "’nieuwe"’ ( waar windows mee bezig is en waar je voor wordt uitgenodigd het uit te proberen) kan ik m niet opvoeren.


Kan je niet teruggaan naar de oude Outlook? 


Al sinds we ADSL hebben vind ik zo'n mailprogramma, waarmee je off-line kon/kan werken, totaal overbodig. Sindsdien, 2005, gebruik ik alleen nog maar https://webmail.kpnmail.nl voor de mail.

Het is maar een idee.

Verder:

Hoe stel ik de e-mail in op pc of laptop

en

Hoe stel ik de e-mail in op mobiel of tablet

 


ja dat ga ik maar eens doen


Hallo @change is het nog gelukt om je e-mail in te stellen? 


Ik had ook moeilijkheden om de planet mail in de nieuwe outlook te krijgen. Eerst geprobeerd met xxxx@planet.nl maar dat werkte niet. Daarna geprobeerd met xxxx@kpnmail.nl en dat werkt wel. Is feitelijk hetzelfde mail adres. Dat wat ooit wxs.nl was werd planet.nl en nog later kpnmail.nl

Misschien kun je dat proberen.


Ik had ook moeilijkheden om de planet mail in de nieuwe outlook te krijgen. Eerst geprobeerd met xxxx@planet.nl maar dat werkte niet. Daarna geprobeerd met xxxx@kpnmail.nl en dat werkt wel. Is feitelijk hetzelfde mail adres. Dat wat ooit wxs.nl was werd planet.nl en nog later kpnmail.nl

Misschien kun je dat proberen.

E-mailadressen kunnen een e-mailaccount zijn of een e-mailalias.

Toen in 2008 Planet opging in KPN zijn door KPN van de Planet-e-mailaccounts ook KPNmail-e-mailaccounts gemaakt. Je had dan dus een Planet- en een KPNmail-account met hetzelfde voorvoegsel (xxx@planet.nl en xxx@kpnmail.nl).

De Planet-e-mailaliassen en de KPN-e-mailaliassen zijn echter apart, en die aliassen zijn niet gekoppeld. Het kan dus voorkomen dat het e-mailalias xxxx.planet.nl van iemand anders is dan het e-mailalias xxxx@kpnmail.nl.