Skip to main content

Per abuis mijn kpn emailadressen verwijderd. Kan ik dat herstellen?

Groet Edward

Forumlid 7398

Waar heb je deze verwijderd? in MijnKPN? of als account  op de PC ?

Als het op MijnKPN is zal KPN (een moderator) moeten instappen of je moet 0800-0402 bellen voor hulp.


In mijn kpn verwijderd.

Ik heb nu contact gehad met 08000402

Er zal zsm n moderator terugbellen


Of via account op pc.

Weet het verschil niet


Als je die in Mijn KPN hebt verwijderd, dan zijn ze ook bij KPN verwijderd, maar zo te horen zal er een medewerker straks terugbellen om je te helpen de mailadressen weer vrij te geven. 


Ik kan inloggen via mij hoofdadres. Waarom werkt dat adres niet in email?

Als het hoofdadres en (alias)adressen Niet meer te achterhalen zijn, kunnen ze me dan helpen om weer nieuwe adressen aan te maken. Mag ik dan oude (alias)adressen gebruiken?


@forum7398 

Groots mogelijke onzin. De KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) is in staat om de reservering van die emailadressen af te halen. Daarna kun jij die emailadressen weer aanmaken. Misschien trof je iemand die nog niet zo lang bij de KPN werkt. Advies: gewoon nog een keer proberen.


Hoi @forum7398, als je een e-mailadres (of alias) verwijderd komt er een reservering op te staan zodat iemand anders dat adres niet zomaar kan aanmaken. Die reservering kan door de klantenservice eenvoudig worden verwijderd, en daarna kan jij de adressen weer aanmaken. Dat is een kwestie van een paar minuten, dat kan direct aan de telefoon gedaan worden. Is dat inmiddels gelukt? Op je profiel staan geen gegevens waardoor ik er niets over kan zien.


Klantservice heeft geholpen om nieuwe kpnmail-adressen te creëeren.

Oude wxs-adressen kwijt.


Balen. Ontdek nu dat de extra mappen waarin ik email berichten bewaarde ook weg zijn.

 

Wat kan ik nog doen om dat ( te laten) herstellen😥


Gelukkig zijn de mailadressen op die manier opnieuw aangemaakt. Bij het beheer van je e-mailadressen kan je er aliassen aan toevoegen, daarbij kan je de wxs-adressen volledig uitschrijven en alsnog toevoegen als alias.

Bij het verwijderen van mailboxen verdwijnt de inhoud van die box ook, dat is helaas niet terug te draaien. Dat is permanent verwijderd.Â