Skip to main content

Ik woon in het buitenland en wil mijn email-only opzeggen. De website verwijst me stelselmatig naar een 0800 nummer dat ik niet kan bellen, en wil me niet terugbellen op mijn niet-nederlandse telefoonnummer. Ook is er genn email adres (!). Wat te doen?

Je kan ze bellen op het volgende nummer vanuit het buitenland:  +31 6 12001200


Je zou toch zeggen dat email-only bij uitstek als overgangsoplossing door emigranten gebruikt wordt. Vreemd dat ze dat nummer wat ze hebben niet op de website zetten


Je zou toch zeggen dat email-only bij uitstek als overgangsoplossing door emigranten gebruikt wordt. Vreemd dat ze dat nummer wat ze hebben niet op de website zetten

Wegens privacy redden worden dat soort dingen niet per e-mail gedaan gok ik.


Je zou toch zeggen dat email-only bij uitstek als overgangsoplossing door emigranten gebruikt wordt. Vreemd dat ze dat nummer wat ze hebben niet op de website zetten

Dat is niet zo @Buitenlandopzegger , als ik overstap naar een andere provider en ik ben gehecht aan mijn emailaccount om praktisch redenen kan ik in NL dus ook gewoon dat account tegen betaling aanhouden.

Het is dus niet in eerste instantie bedoeld voor emigranten, maar een dure oplossing om je KPN-account aan te houden.

 

 


Ik woon in het buitenland en wil mijn email-only opzeggen. De website verwijst me stelselmatig naar een 0800 nummer dat ik niet kan bellen, en wil me niet terugbellen op mijn niet-nederlandse telefoonnummer. Ook is er genn email adres (!). Wat te doen?

Kijk hier eens: Opzegging doorgeven (kpn.com)


Via +31612001200 kun je vanuit het buitenland KPN tijdens Nederlandse kantoortijd bereiken @Buitenlandopzegger of via Facebook of via X 24/7.

 


Via +31612001200 kun je vanuit het buitenland KPN tijdens Nederlandse kantoortijd bereiken @Buitenlandopzegger of via Facebook of via X 24/7.

 

Als ik me niet vergis is dat telefoonnummer alleen voor mobiel, niet voor e-mail only.

Mijn ervaringen met de webcare van KPN via X (Twitter) zijn echter uitstekend. Problemen e.d. worden vaak binnen enkele uren opgelost. 


Als ik me niet vergis is dat telefoonnummer alleen voor mobiel, niet voor e-mail only.

Dat is het nummer om de KPN helpdesk vanuit het buitenland te kunnen bereiken onder NL kantoortijd @Piet van der Vooren en @Buitenlandopzegger 


E-mail only is helemaal niet nodig als “overgang”. Dit omdat providers wettelijk het e-mailadres nog tot 6 maanden na de einddatum moeten blijven aanbieden.

E-mail only van kpn wordt vaak gebruikt als met over wil op glasvezel maar er ligt geen glasvezel met kpn als provider. 

Overstappen met e-mail only naar een goedkopere provider is vrij zinloos. Dat voordeel valt wel weg met de € 7,50 die e-mail only kost.

De klantenservice heeft al dik 12 jaar geen e-mail meer. Telefoon 0800-0402 en +316 1200 1200, Facebook, Twitter.


De klantenservice heeft al dik 12 jaar geen e-mail meer. Telefoon 0800-0402 en +316 1200 1200, Facebook, Twitter.

Je bedoelt waarschijnlijk X @PeterG , Twitter bestaat niet meer.😉

 


Sorry, maar ik blijf het Twitter noemen hoor. Ik zet er geen kruis op.

Enne, X.com leidt naar Twitter.com . Elon bekijkt het maar. 

Wat doe je dan als je een berichtje stuurt? Ik stuur een X? Of ik stuur een Tweet?


Sorry, maar ik blijf het Twitter noemen hoor. Ik zet er geen kruis op.

Enne, X.com leidt naar Twitter.com . Elon bekijkt het maar. 

Wat doe je dan als je een berichtje stuurt? Ik stuur een X? Of ik stuur een Tweet?

Ik stuur niks, want ik heb gelukkig geen Twitter, oh, pardon, ik bedoel X 😎 @PeterG 


Ach, het is toch nX.

Enne, vraag TS beantwoord. +31612001200, Facebook, Twitter (X).


E-mail only is helemaal niet nodig als “overgang”. Dit omdat providers wettelijk het e-mailadres nog tot 6 maanden na de einddatum moeten blijven aanbieden.

E-mail only van kpn wordt vaak gebruikt als met over wil op glasvezel maar er ligt geen glasvezel met kpn als provider. 

Overstappen met e-mail only naar een goedkopere provider is vrij zinloos. Dat voordeel valt wel weg met de € 7,50 die e-mail only kost.

De klantenservice heeft al dik 12 jaar geen e-mail meer. Telefoon 0800-0402 en +316 1200 1200, Facebook, Twitter.

Zo, zes maanden zeg. Ik ben tien jaar verder, en heb net mn laatste belangrijke contacten omgelegd. Facebook en X zijn derden, ik snap niet wat die met KPN klantenservice te maken zouden moeten mogen hebben. Verder vind ik het vreemd dat de suggestie om destijds email only te nemen van de toen nog normaal functionerende kpn klantenservice kwam, en er nu geimpliceerd wordt dat dat een een beetje domme suggestie was. Hetgeen nog weer een reden te meer is om op te willen zeggen.

Mijn motivatie om email-only te nemen was niet om naar een andere provider over te stappen. Ik verhuisde naar het buitenland, waar kpn me geen aansluiting kon leveren. Ik had toen nog een Nederlandse telefoon, en kon gewoon 0800 nummers bellen. Ik was blij met het antwoord die me het 06 kpn nummer aanreikte, maar wordt niet blijer van dit nieuwe antwoord met de onderliggende vermaning of terechtwijzing, die bovendien vrij onzinnig is, omdat ik helemaal niet meer van provider wil wisselen. Ik wil opzeggen, omdat mijn email-only abonnement redundant geworden is.


Ik woon in het buitenland en wil mijn email-only opzeggen. De website verwijst me stelselmatig naar een 0800 nummer dat ik niet kan bellen, en wil me niet terugbellen op mijn niet-nederlandse telefoonnummer. Ook is er genn email adres (!). Wat te doen?

Kijk hier eens: Opzegging doorgeven (kpn.com)

Nogmaals: kijk daar eens… 👆


Facebook en X zijn derden, ik snap niet wat die met KPN klantenservice te maken zouden moeten mogen hebben

Je moet ook niet de klantenservice van dié diensten hebben maar de klantenservice van kpn via die diensten ​​​​​​. 

De kpn moderators hier mogen en kunnen geen opzeggingen doen. Ook niet van het e-mail only abonnement. 

Het opzeggen kan je doen via 

+31612001200

https://www.facebook.com/kpn

 


Ik woon in het buitenland en wil mijn email-only opzeggen. De website verwijst me stelselmatig naar een 0800 nummer dat ik niet kan bellen, en wil me niet terugbellen op mijn niet-nederlandse telefoonnummer. Ook is er genn email adres (!). Wat te doen?

Kijk hier eens: Opzegging doorgeven (kpn.com)

Nogmaals: kijk daar eens… 👆

Ja echt, daar heb ik gekeken, maar dat heeft een verplicht veld dat alleen een nederlands telefoonnummer accepteert.


Facebook en X zijn derden, ik snap niet wat die met KPN klantenservice te maken zouden moeten mogen hebben

Je moet ook niet de klantenservice van dié diensten hebben maar de klantenservice van kpn via die diensten ​​​​​​. 

De kpn moderators hier mogen en kunnen geen opzeggingen doen. Ook niet van het e-mail only abonnement. 

Het opzeggen kan je doen via 

+31612001200

https://www.facebook.com/kpn

Lezen is duidelijk moeilijker dan schrijven. Ik weet ondertussen wat ik moet doen, ik snap alleen niet waarom de grootste telekom provider van Nederland externe zwaar commerciele messaging providers in de arm moet nemen om het berichtenverkeer van zijn eigen klantenservice te verzorgen.

 


ik snap alleen niet waarom de grootste telekom provider van Nederland externe zwaar commerciele messaging providers in de arm moet nemen om het berichtenverkeer van zijn eigen klantenservice te verzorgen.

Wat een rare reactie. Alle providers hebben Facebook en X voor klantenservice. En energie bedrijven. En ….

Moeten ze dan eerst zelf zo'n dienst als FB of X starten???? 😎 KPN Tweet…..

En als je er bezwaar tegen hebt blijft bellen over hè. +31612001200 .