Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Outlook 365 installeren op telefoon

• 18 april 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Cor Kortsmit
Nieuwkomer

hoe installeer ik mijn outlook 365 op mijn telefoon sm-s926b

Beste antwoord door TDN

Cor Kortsmit schreef:

Er is geen Outlook 365, je kan gewoon de bestaande mail apps op jouw telefoon gebruiken (Gmail of Samsung e-mail), je kan ook Microsoft Outlook App op Appstore installeren. In de mails apps moet je de account gegevens van Office 365 abonnement gebruiken.

Indien je Office 365 bedoeld, moet je Microsoft 365 CoPilot App installeren.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • 5102 reacties
  • Antwoord
  • 18 april 2025
Cor Kortsmit schreef:

Er is geen Outlook 365, je kan gewoon de bestaande mail apps op jouw telefoon gebruiken (Gmail of Samsung e-mail), je kan ook Microsoft Outlook App op Appstore installeren. In de mails apps moet je de account gegevens van Office 365 abonnement gebruiken.

Indien je Office 365 bedoeld, moet je Microsoft 365 CoPilot App installeren.

PeterG
Superuser
  • 65576 reacties
  • 18 april 2025

Ik gebruik op de telefoon voor KPN Mail gewoon webmail. Via http://webmail.kpnmail.nl via de phone werkt gewoon.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8757 reacties
  • 21 april 2025

Hoi ​@Cor Kortsmit , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Ben je er aan de hand van bovenstaande reacties nog uitgekomen? Via YouTube heb ik ook nog een video gevonden waarin wordt uitgelegd hoe je dit allemaal in kunt stellen. Laat je ons weten of dit allemaal is gelukt?

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic