Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik van mijn KPN e-mail abonnement het wachtwoord resetten?

• January 7, 2025
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik ben mijn wachtwoord van mijn …@planet.nl email kwijt. Ik kan me niet meer herinneren wat ik destijds als wachtwoord heb ingesteld. Ik wil mijn bestaande …@planet.nl email account nu aan een andere PC en smartphone koppelen.

Ik heb de stappen van het aanmaken van een KPN-ID gevolgd, maar loop nu spaak omdat ik geen actief product kan koppelen. Wij thuis zijn geen klant meer bij KPN behalve dan voor het email account abonnement.

Hoe kan ik toch mijn wachtwoord resetten?

Beste antwoord door WMG-N

@Ollekie 

Dan moet je een KPN ID aanmaken met jouw Ziggo emailadres of met jouw xxxx@planet emailadres. Dan wordt daar de bevestigingsemail naar toe gestuurd. Dan kun je bij email.kpn.com het wachtwoord veranderen. Daarna kun je - hoeft niet - opnieuw een KPN ID aan maar nu met jouw KPN emailadres.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 7, 2025

Beste ​@Ollekie via email.kpn.com

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 7, 2025

Via email.kpn.com kom ik helaas niet verder. Na invullen van mijn klantnummer krijg ik steeds de melding “U bent op dit moment niet direct verbonden met uw eigen KPN internetverbinding. Zorg ervoor dat u direct verbonden bent met uw vaste internetverbinding of wijzig uw wachtwoord via uw e-mailinstellingen.” 

probleem is dat ik geen KPN internetverbinding heb, want ik heb internet via Ziggo.

Wat nu?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 7, 2025

@Ollekie 

Dan moet je een KPN ID aanmaken met jouw Ziggo emailadres of met jouw xxxx@planet emailadres. Dan wordt daar de bevestigingsemail naar toe gestuurd. Dan kun je bij email.kpn.com het wachtwoord veranderen. Daarna kun je - hoeft niet - opnieuw een KPN ID aan maar nu met jouw KPN emailadres.