Skip to main content

Hallo,

Drie mailaccounts verwijderd maar nu kan ik deze niet meer toevoegen.

( reden: wilde van pop naar imap )

Wie kan mij helpen de accounts te hersellen

Dank alvast

Hallo @Bettona , even bellen met 0800 0402, of in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer, laatste 4 cijfers IBAN en de betreffende mailaccounts vermelden, dan komt een moderator er op terug.

Heb je de mail-accounts in MijnKPN verwijderd of gewoon in je mailsoftware?

Indien het laatste, dan is mijn 1e reactie niet van toepassing en kun je binnen je mailsoftware gewoon je account(s) weer invoeren volgens het IMAP-protocol.

Succes.

 


Accounts wilde ik wijzigen van POP naar IMAP maar helaas dat lukt niet via de instellingen vandaar verwijderd in de veronderstelling dat ik deze gewoon weet kon toevoegen.

 

Achteraf gezien, wist ik het. Sorry. 

Maar dank voor de hulp.


@Bettona

Als je wilt overstappen van POP naar IMAP moet je voorzichtig zijn en weten wat je doet !!!! Je bent niet de eerste die hier problemen mee heeft !!!!

1)) De bestaande emailaccounts bij de KPN (denk: MijnKPN) kun je gewoon laten zoals ze zijn. Dus NIET verwijderen !!! Alleen de manier waarop jij die accounts benaderd wordt anders (IMAP i.p.v. POP). Als je de accounts hebt verwijderd in “MijnKPN” dan vrees ik dat je ook de emails van die accounts kwijt bent.

2)) Maak eerst een aantal extra (!!!) emailaccounts aan in jouw emailprogramma die met IMAP werken en die naar jouw bestaande KPN emailaccounts wijzen.

3)) Laat je de POP accounts email ophalen en verplaatsen naar jouw bijv. laptop ? Dan kun je die weer terug zetten op de KPN emailserver. Maar dan moeten wel eerst de emailaccounts weer hersteld zijn.

Herstel Emailaccounts:

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in en vermeld bij “Opmerking” de namen van de verwijderde accounts. Als dat  gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator. die kan jou verder helpen.


Hallo

IK heb mijn profiel aangepast met de gevraagde gegevens om de verwijderde mailaccounts te herstellen.

Gaat om 3 stuks.

 

Dank alvast


Waar heb je die emailaccounts verwijderd?

Was dat in jouw mailprogramma?

Kan je nog wel inloggen op die emailaccounts via webmail?

 


Hallo wjb,

Heb de account verwijderd uit MijnKPN onlin en uit mijn Mailprogramma is Outlook 365.

En mijn hoofdaccount is niet verwijderd dus doet het gewoon


Heb de account verwijderd uit MijnKPN onlin ...

Hmmm, dat was natuurlijk niet de bedoeling.

Ik hoop dat een moderator van kpn dit topic met enige prioriteit op wil pakken en er voor gaat zorgen dat die e-mailaccounts weer aangemaakt gaan worden.

Ik ben wel bang dat de mails die in die mailboxen stonden verloren zijn gegaan en dat nieuwe mails op dit moment ook niet aan zullen komen.


Hoi @Bettona, goed dat je contact opneemt!

Ik kan de e-mailaccounts niet terugzetten. Wel heb ik de verwijderde e-mailaccounts helemaal verwijderd zodat je ze opnieuw kunt aanmaken.

De e-mails ben je inderdaad kwijt, zoals @wjb ook al aangeeft. 


Hallo Denise voor de directe hulp en anderen voor de adviesen.

Is opgelost..werkt weer.  Mails wel kwijt maar niet zo erg. 


@Bettona

Hier nog een tip:

Maak een extra account aan in jouw emailprogramma dat 1)) met POP werkt en 2)) dat een kopie van alle emails op de (KPN) server laat staan. Dan ontvang je van alle emails een kopie op jouw bijv. laptop. Op die manier heb je altijd een kopie van alle emails op jouw laptop staan in het geval dat je (opnieuw) alle emails verliest. Dit heb ik ook gedaan op mijn laptop.