Skip to main content

Hallo,

Automatisch doorsturen bij ontvangen emails is duidelijk en dit werkt prima.

Ik ben op zoek naar een functie/filter regel welke al mijn verzonden emails vanaf @kpnmail.nl doorstuurt naar een ander email adres.

Is dit mogelijk?

Hoor jullie graag!

Zie link

 

 


Dank Jimny - maar dat is alleen voor inkomende berichten. Hoe kun je automatisch 1 email adres als BCC toevoegen aan alle uitgaande emails? 


Via webmail? 

Zo ja, bij de instellingen achter het tandwiel, rechtsboven, ga naar ‘email’, via nieuw bericht, onderin zie je de optie ‘voeg altijd de volgende…. ‘bcc’, daar kan je een emailadres invullen dat als BCC wordt gebruikt


Dank Driemaster. Deze had ik al geprobeerd maar werkt niet bij mij als ik vervolgens in Outlook ga mailen. Werkt deze functie wel bij jou?


Net even getest met meerdere adressen van mij en het werkt. Alleen voor nieuwe berichten gemaakt via webmail, anders instellen in je mail client.

Wat wil je bereiken met ‘verzonden items’?

 

Via outlook kan je ook een bcc instellen, zie https://support.microsoft.com/nl-nl/office/automatisch-iemand-cc-carbon-copy-op-elke-e-mail-die-u-verzendt-0e8e32e9-777f-49fc-878f-41ed7c58677a


Ok dank - web werkt ook voor mij maar wil dit vervolgens ook via outlook hebben. 

Wat bedoel je met mail client?


Outlook is een email client, alsmede (op de Mac) Apple Mail, Thunderbird, etc. 

 


@B_DJ 

Een andere mogelijkheid is om een emailprogramma te gebruiken. Dan maak je daar 2 accounts aan en dan kun je de emails uit de ene map “Verzonden Items” verplaatsen naar de andere map “Verzonden Items". Dan zorgt het emailprogramma ervoor dat die emails van het KPN account worden verplaatst naar die andere map “Verzonden Items” bij dat andere email-adres/-account.