Skip to main content

Hoe kan ik voorkomen dat gewone post in de map Nieuwsbrieven terecht komt. Het is niet verplaatsbaar naar de Inbox

Hallo @Karaf 

Alleen mail waarin de tag nieuwsbrief zit zou daarin te zien moeten zijn, maar als ik het aanzet staat het ook door elkaar, je kan daar zelf niets aan wijzigen.

Ik heb dus zelf die optie Categorieën gebruiken uitgezet, dan zie je alles bij elkaar, dat kan je rechts bij Weergave instellen door het vinkje weg te halen:

Beste GeSp,

heel veel dank voor je heldere antwoord. Het werkt!

Groet, Karaf

Het gebruik van categorieën is alleen een optisch effect. Je kan de e-mails in Postvak IN daarmee verdelen over vijf tabbladen, maar de betreffende e-mails staan nog allemaal in één map.

Webmail doet zelf een poging om mails te verdelen, maar het gaat wel eens mis. Dat kan je zelf verbeteren door een mail te slepen naar het juiste tabblad in de bovenbalk. Dan houdt Webmail daar in het vervolg rekening mee.

Dat trucje om ze te verslepen kende ik nog niet @RBxx , dat werkt inderdaad.

Alleen jammer dat je er zoveel moet verslepen voordat het een beetje goed staat.
Ik laat de Categorieën gewoon uitstaan, dat geeft het minste gedoe.

Hoi @Karaf! Welkom op de KPN Community, ik zie dat je goed geholpen door GeSp en RBxx. Post bij verdere vragen in de toekomst gerust nog eens een topic. We helpen graag!

Reageer